کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: هوای گرم در مناطق مختلف این استان تا پایان این هفته ماندگار است.

آیدا فاروقی کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای امروز مشهد ۳۵ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که برای فردا، سه شنبه به میزان یک درجه افزایش دارد.

او افزود: برای امروز در برخی از مناطق خراسان رضوی شاهد افزایش سرعت وزش باد و ابرناکی خواهیم بود و در برخی از نواحی استان مانند دامنه های بینالود احتمال بارشهای رگباری و همراه با رعد و برق پیش‌بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به افزایش ناپایداری های جوی برای روزهای پایانی هفته جاری در استان ادامه داد: وزش باد به نسبت شدید تا شدید همراه با احتمال خسارت و وقوع بارشهای رگباری باران بویژه در شمال غرب و مناطقی از مرکز استان برای روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته پیش‌بینی شده است.

فاروقی بیان کرد: طی دیروز تنها در شهرستان تربت حیدریه به میزان ۳.۵ میلیمتر باران گزارش شده است.

او تصريح کرد: قوچان با کمینه دمای ۱۲ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای ۴۰ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند. در این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای مشهد به ترتیب ۲۱ و ۳۴ درجه سلسیوس بوده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: بیشترین سرعت وزش باد طی این مدت در شهرستان سبزوار با سرعت ۴۳ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.