یاکارینو، رئیس سابق تبلیغات در NBCUniversal، در زمانی که پلتفرم رسانههای اجتماعی در تلاش برای معکوس کردن کاهش درآمد تبلیغاتی است، توئیتر را تصاحب میکند.
لیندا یاکارینو، مدیر ارشد اجرایی جدید توئیتر، اواخر روز دوشنبه، حدود یک ماه پس از اینکه ایلان ماسک او را به عنوان مدیرعامل جدید معرفی کرد، با اطلاعرسانی در توئیتر، کار خود را در این شرکت رسانه اجتماعی آغاز کرده است.
او بدون ارائه جزئیات بیشتر در توییتی نوشت: "ابالاخره اتفاق افتاد - اولین روز کاری ثبت شد. گوش بهزنگ باشید. "
ماسک که از زمان خرید ۴۴ میلیارد دلاری توئیتر در اکتبر گذشته به عنوان مدیرعامل فعالیت میکرد، قبلاً گفته بود که یاکارینو به بازسازی توئیتر کمک خواهد کرد.
جو بناروک، مدیر سابق NBCUniversal نیز روز دوشنبه به توئیتر پیوست. او قبل از پیوستن به توئیتر بر استراتژی ارتباطی بخش تبلیغات و مشارکت شرکت متعلق به Comcast نظارت داشت و به یاکارینو گزارش میداد.
منبع: economictimes