تمدید مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره عکاسی بهارانه از فضای سبز شهر اصفهان

مدیر روابط‌عمومی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره عکاسی بهارانه از فضای سبز شهر اصفهان تمدید شد.

مدیر روابط‌عمومی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با بیان اینکه این جشنواره ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان و عموم شهروندان است گفت: عکاسی از فضا‌های سبز شهری از جمله پارک‌ها و باغ گل‌ها موضوع این جشنواره است و علاقه‌مندان با استفاده از دوربین عکاسی و دوربین تلفن همراه امکان شرکت در این جشنواره را دارند.


جواد الهی‌فر با اشاره به هدایای در نظر گرفته شده برای نخستین جشنواره عکاسی بهارانه از فضای سبز این کلان‌شهر افزود: در پایان این جشنواره به ۱۰ نفر از منتخبان جوایزی به‌همراه لوح تقدیر اعطا و گواهی شرکت در جشنواره برای تمام برگزیدگان صادر می‌شود.


او گفت: مهلت ارسال آثار برای این جشنواره تا نوزدهم خردادماه تمدید شده و زمان اعلام نتایج بیست‌وپنجم خردادماه سال جاری همزمان با روز گل و گیاه است.


الهی‌فر افزود: نحوه ارسال آثار به‌صورت فایل در پیام‌رسان ایتا همراه با مشخصات به شماره ۰۹۱۳۴۰۲۰۳۴۱ بوده و نشانی دبیرخانه جشنواره، خیابان ۲۲ بهمن، مجتمع اداری امیرکبیر، سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار