دمای هوای زنجان بیش از پنج درجه کاهش می‌یابد

کارشناس مسئول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: دمای هوای استان از اوایل هفته آینده در مناطق مختلف بیش از پنج درجه کاهش می‌یابد.

حسین سلطانی کارشناس مسئول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: با ورود سامانه بارشی به استان از روز گذشته، شاهد بارش های رگباری باران در نقاط مختلف استان بودیم که این شرایط امروز با بارش باران، وقوع رعد و برق، وزش باد نسبتا شدید و خیزش گرد و غبار همراه خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیشترین زمان فعالیت این سامانه بعدازظهر امروز است و فردا جمعه شاهد خروج آن از استان خواهیم بود، اظهار داشت: دمای هوای استان از اوایل هفته آینده روند افزایشی خواهد داشت.

سلطانی یادآور شد: با توجه به پیش بینی ها بارش تگرگ، آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها احتمال دارد و در این خصوص هشدار سطح نارنجی صادر شده است و از مردم استان درخواست کرده ایم از توقف و تردد در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها و صعود به ارتفاعات به دلیل احتمال وقوع رعد و برق خودداری کنند.

وی افزود: دمای هوای فعلی شهر زنجان، ۱۴ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت سه درجه کاهش یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.