زنجانی‌ها از حضور در حاشیه رودخانه‌ها و ارتفاعات خودداری کنند

کارشناس مسئول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: هم اکنون آسمان مناطق مختلف استان صاف تا قسمتی ابری است که از بعدازظهر با ورود سامانه ای شاهد افزایش ابر، وقوع رعد و برق، بارشهای رگباری باران و احتمال آبگرفتگی معابر، طغیان رودخانه‌ها و مسیل‌ها خواهیم بود.

حسین سلطانی کارشناس مسئول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر آسمان شهرستان طارم ابری است، گفت: فردا نیز همین شرایط جوی در استان حاکم خواهد بود و میزان بارش ها هم خفیف تا متوسط پیش بینی شده است.

وی بااشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی برای مناطق مختلف استان، اظهار داشت: بر این اساس هم استانی ها از توقف و تردد در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها و حضور در ارتفاعات به دلیل وقوع رعد و برق خودداری کنند.

سلطانی یادآورشد: روز سه شنبه دمای هوا به طور نسبی کاهش خواهد یافت و تا پایان هفته جاری نیز نوسان دمای قابل توجهی نخواهیم داشت.

وی گفت: دمای فعلی شهر زنجان ۱۵ درجه سانتیگراد بوده که نسبت به روز گذشته در همین ساعت تغییری نداشته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای مختلف استان، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان هشت و ۲۸ درجه، ابهر هشت و ۲۷ درجه، خرمدره ۱۱ و ۲۷ درجه، آببر ۱۷ و ۲۹ درجه، سلطانیه ۱۰ و ۲۷ درجه، قیدار ۱۴ و ۲۶ درجه و ماهنشان ۱۵ و ۳۲ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.