ارتقای تولید دانش بنیان در حوزه سلامت

با استقرار شرکت‌های دانش بنیان در پارک فناوری سلامت می‌توانند از همکاری‌های بین بخشی، مشاوره و حمایت دانشگاه بهره‌مند شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اهمیت پارک فناوری سلامت به عنوان یکی از بازوان حوزه سلامت در رفع نیاز‌های مردم، بر تلاش بیش از پیش مسئولان دانشگاه در توسعه و گسترش این پارک در استقرار شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت و رفع چالش‌های آن تاکید کرد.

سید وحید حسینی با بیان اینکه مجموعه دانشگاه حامی و همراه شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت است، گفت: شرکت‌های دانش بنیان تولید کننده محصولات سلامت محور، با استقرار در پارک فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز می‌توانند از همکاری‌های بین بخشی، مشاوره و استفاده از تجربیات اساتید، پشتیبانی و حمایت دانشگاه بهره‌مند شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های موجود در معاونت‌های مختلف دانشگاه، هم اندیشی در زمینه بررسی نقطه نظرات و پیشنهادات دست اندرکاران و صاحب نظران برای تقویت شرکت‌های دانش بنیان و رفع چالش‌های موجود را ضروری دانست.

مسئول ارشد حوزه سلامت فارس با اشاره به جایگاه شیراز به عنوان قطب پزشکی کشور و منطقه، بر تلاش برای ارتقای جایگاه پژوهش و فناوری دانشگاه نیز تاکید کرد.

محمود نجابت مشاور عالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز هم در این نشست بر فراهم سازی زیرساخت‌های لازم، تقویت ارتباطات برون بخشی، تشویق شرکت‌های دانش بنیان برای استقرار در پارک برای توسعه و گسترش فعالیت‌های پارک فناوری سلامت تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار