تجهیز موکب ثارالله برای پذیرایی از زائران هرمزگانی در مرز شلمچه

استاندار هرمزگان گفت: در صورت نیاز بیمارستان صحرایی در مرز شلمچه برپا خواهیم کرد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان صبح امروز با مجید نامجو جانشین رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور دیدار و در خصوص موضوعات مختلف از جمله فراهم کردن زمینه مساعد برای برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین گفت و گو کرد.

استاندار هرمزگان در این نشست گفت: با توجه به فاصله زیاد بندرعباس تا مرز شلمچه، تمهیداتی برای استراحت و پذیرایی از زائران هرمزگانی قبل از ورود به عراق اتخاذ شده و در همین راستا موکب ثارالله که متعلق به استان هرمزگان است در مرز شلمچه تجهیز خواهد شد.

 دوستی با اشاره به وحدت حاکم در استان میان شیعه و سنی و ارادت اهل سنت به اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) گفت: برادران اهل سنت نیز علاقه‌مند هستند که در راهپیمایی اربعین حضور پیدا کنند، اما لازم است که جهت اعزام اهل سنت شرایط ویژه‌تری از سوی ستاد عتبات عالیات فراهم شود.

او با اشاره به امکانات ستاد بحران استانداری هرمزگان گفت: سه نانوایی سیار و یک بیمارستان صحرایی مجهز داریم که در صورت نیاز و فراهم شدن شرایط می‌توانیم در مرز شلمچه برپا کنیم تا خدمات درمانی و بهداشتی به زائران ارائه شود.

استاندار هرمزگان گفت: تاکنون بیش از ۱۳۰ هزار خدمت رایگان پزشکی در قالب قرارگاه مردم با استفاده از امکانات بیمارستان صحرایی مدیریت بحران و همکاری پزشکان جهادی به مردم استان ارائه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.