رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان شوش گفت:  شرکت حریر خوزستان در حوزه محیط زیست اقدامات بسیار خوبی انجام داده که جای قدردانی دارد.

فیروزحاجی کلی رئیس اداره محیط زیست شهرستان شوش با حضور در شرکت حریر خوزستان گفت: حقیقتا در این دوره مدیریت شرکت حریر خوزستان در حوزه محیط زیست اقدامات خوبی انجام شده و امیدوارم روز به روز در این مسیر، موفق‌تر از قبل گام بردارید.

به گفته او یکی از راه‌های برخورداری از محیط زیست سالم و متوازن و رسیدن به توسعه پایدار موضوعات مربوط به حفاظت از محیط زیست و گام برداشتن در جهت صنعت سبز است.

 سید جمال موسوی جزایری مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره حریر خوزستان گفت: حمایت از محیط زیست، درختان و طبیعت وظیفه انسانی همه است پس باید همگام و همراه در این مسیر قدم برداشته شود.

او می‌گوید: شرکت حریر از بازیافت پسماند نیشکر (باگاس) تیشوی بهداشتی با کیفیت تولید می‌کند که همین ماده اولیه تولید محصول از بازیافت موادی است که رهاسازی آن‌ها محیط زیست را آلوده می‌کند.

به گفته او برای حفاظت از محیط زیست و قرار گرفتن شرکت حریر خوزستان در صنعت سبز طرح‌ها و اقدامات خوبی برنامه ریزی شده است. امیدواریم با حمایت و همکاری سازمان حفاظت محیط زیست شاهد قرار گرفتن شرکت حریر در صنعت سبز باشیم.

این مقام مسئول گفت: هیات مدیره حریر خوزستان با داشتن دانش و سواد علمی بالا و همچنین تخصص مرتبط با محیط زیست تاثیر بسیار خوبی در اقدامات انجام شده زیست محیطی این شرکت داشته‌اند.

مدیرعامل شرکت حریر خوزستان پیگیری و حمایت‌های نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با رفع مشکلات صنایع تولیدی و همچنین نوسازی و توسعه‌ی شرکت‌های تولیدی این شهرستان را بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و گفت: برای حفاظت از محیط زیست و قرار گرفتن شرکت حریر خوزستان در صنعت سبز، خط تولید شانه تخم‌مرغ با استفاده از پساب خروجی و همچنین احداث خط تولید خمیر با استفاده از باگاس نیشکر در طرح‌های توسعه‌ای و تکمیلی زنجیره تولید این شرکت قرار گرفته که امیدواریم با پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و همکاری و حمایت هلدینگ‌های بالادستی شاهد این طرح توسعه‌ای باشیم.

برچسب ها: محیط زیست ، شرکت حریر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.