استاندار:

توسعه صنایع پاک در خوزستان به یک دغدغه تبدیل شود

حسینی محراب گفت: توسعه صنایع پاک در استان باید به یک دغدغه و اولویت در استان تبدیل شود.

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در شورای توسعه و برنامه ریزی خوزستان در سرسرای استانداری گفت: توسعه صنایع پاک در استان باید به یک دغدغه و اولویت در استان تبدیل شود تا کمترین آسیب به سلامت مردم با گسترش واحدهای تولیدی وارد شود.

او افزود: تنها در صورتی باید با ایجاد صنعتی که با آلودگی همراه است موافقت شود که ارزش افزوده، درآمد و اشتغالزایی بالایی برای استان داشته باشد.

آقای حسینی محراب ادامه داد: به عنوان مثال فولاد سازی‌ها یکی از صنایع آلوده دنیا هستند و احداث این صنعت در استان زمانی ضرورت دارد که توجیه اقتصادی و اشتغالزایی چشمگیری درپی داشته باشد.

استاندار خوزستان گفت: برابر با مصوبه دولت تمام صنایع باید آب مورد نیاز خود را از دریا و یا از محل آب‌های نامتعارف ( غیر از آب شرب و پاک) تامین کنند.

این مقام مسئول همچنین اضافه کرد: در شمال و غرب استان کشاورزی بسیار رونق دارد به همین دلیل توسعه صنایع تبدیلی و پاک در حوزه کشاورزی این مناطق ضروری است.:

او یادآور شد: توسعه صنایع تبدیلی کشاورزی در کنار اشتغالزایی باعث کاهش آلودگی حاصل از صنایع در استان نیز می‌شوند به همین دلیل باید در این بخش با قوت بیشتری کار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
البرز بختیاری
۲۳:۱۳ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
مگراهواز به فکر پاکی هم هست فکر نکنم بیا خ یک ستایش ببین متوجه میشوی