جشن وصال در همه شهرستان‌های استان قزوین برگزار می‌شود

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: جشن وصال در هفته ازدواج در همه شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

 امیر اسلامی صدر معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: به مناسبت هفته ازدواج مصادف با اول ذی الحجه، سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) برنامه‌های مختلفی در استان پیش بینی شده که اجرا می‌شود.

وی افزود: در هفته ازدواج با شعار «ازدواج آسان» مراسم جشن وصال در شش شهرستان برگزار می‌شود که در این مراسم از فعالان و خادمان امر ازدواج هم تجلیل خواهد شد.

اسلامی صدر بیان کرد: معرفی زوج‌های جوان موفق، برگزاری جشن ازدواج جوانان ۶۰ زوج جوان در سرای بهشتی سرای تاریخی سعدالسلطنه از دیگر برنامه‌های این هفته است.

معاون امور جوانانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین یادآورشد: جشن‌های وصال از ۳۰ خرداد تا چهارم تیرماه در استان برگزار می‌شود امیدواریم با این کار ترویج فرهنگ ازدواج نیز صورت گیرد.

اسلامی صدر افزود: بر اساس برنامه پیش بینی شده در یک برنامه شاد و مفرح زوج‌های جوان با اتوبوس گردشگری شهرداری قزوین در سطح شهر ترددخواهند کرد تا فضای بانشاطی ایجاد شده و به نوعی شاهد ترویج این سنت حسنه هم باشیم.

راه اندازی دو مرکز مشاوره ازدواج در استان

وی در ادامه گفت: در این هفته دو مرکز مشاوره تخصصی ازدواج در استان راه اندازی خواهد شد تا خدمت رسانی تسهیل شود.

اسلامی صدر بیان کرد: در حال حاضر چهار مرکز مشاوره تخصصی در امر ازدواج در استان فعال است و تلاش می‌کنیم تعداد این مراکز تا پایان سال به ۱۰ مرکز افزایش یابد.

وی در ادامه تصریح کرد: در هفته ازدواج با استقرار مشاوران و کارشناسان در ساختمان امور جوانان استان نسبت به ارائه مشاوره‌های رایگان ازدواج و خانواده به مراجعان اقدام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار