کاهش آسیب‌های اجتماعی و هزینه‌های درمان در گرو توجه به ورزش است

فرماندار قزوین با تاکید بر اینکه در حوزه ورزش نیازمند سرمایه گذاری بیشتری هستیم، گفت: کاهش بخش قابل توجهی از آسیب‌های اجتماعی و هزینه‌های درمانی در گرو توجه کافی و مناسب به ورزش است.

غلامحسن اسلامی صدر  فرماندار قزوین در نشست اندیشه ورز قشر بزرگ ورزش شهرستان قزوین افزود: عدم توجه به ورزش در جامعه، مشکلات و بیماری‌های مختلفی را در پی خواهد داشت و با ورزش‌های حداقلی در جامعه می‌توان از ایجاد چالش‌ها و کنش‌ها جلوگیری کرد.

این مسوول گفت: اگر به میزان کافی در ورزش سرمایه گذاری نشود باید در حوزه آسیب‌های ایجاد شده هزینه‌های چند برابری را متقبل شویم.

وی همچنین اضافه کرد: اگر به میزان کافی در ورزش سرمایه گذاری نشود باید در حوزه آسیب‌های ایجاد شده هزینه‌های چند برابری را متقبل شویم.

این مسوول ورزشی تصریح کرد: در بخش‌های عمرانی ورزش در روستا‌ها فعالیت‌های برنامه ریزی شده و در آینده‌ای نزدیک اقداماتی مثمر ثمر حاصل خواهد شد.

فرماندار قزوین ادامه داد: بخشی از نگرانی‌ها در حوزه نرم افزار و سخت افزار‌ها در ورزش است و بخشی نیز به برنامه ریزی برمی گردد که مورد آخر با تعامل با هیات‌های ورزشی موانع قابل عبور خواهد بود.

اسلامی صدر گفت: کارگروهی از هیات‌های ورزشی قزوین باید تشکیل شود تا مشکلات و معضلات موجود در این حوزه را به صورت دوره‌ای جمع آوری و در یک نشست مطرح کند تا در حوزه ورزش بتوانیم به بهبود وضعیت ممکن بپردازیم.

رییس اداره ورزش شهرستان قزوین نیز در این نشست گفت: امیدواریم با پیگیری و حمایت‌های فرمانداری شاهد ارتقای وضعیت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی در این شهرستان باشیم.

زهرا فرزانه سیاهکل همچنین افزود: در بهبود و رفع نیاز‌های موجود در سطح شهرستان نیاز به یک همدلی و هم افزایی است.

در این نشست رییس و نایب رییس هیات‌های شهرستان قزوین به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار