سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین گفت: زمین استخر ۹ دی از سال ۸۶ در اختیار دستگاه‌های متولی قرار گرفته و سوله آن ساخته شده است بنابراین باید در اسرع وقت بهره‌برداری شود.

غلامحسن اسلامی‌صدر سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین در جلسه بررسی وضعیت استخر‌های سرپوشیده آموزش و پرورش استان  گفت: دانش‎‌آموزان استعداد‌های خوبی در حوزه ورزش دارند و اگر قرار است اتفاقی در ورزش کشور رخ دهد باید به ورزش مدارس توجه شود.

وی افزود: با استعدادیابی مناسب در بین دانش‌آموزان زمینه تقویت ورزش قهرمانی و ورزش حرفه‌ای در کشور فراهم می‌شود، آنچه در ورزش مدارس اهمیت دارد مسئله فضا‌ها و امکانات ورزشی است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین اظهار کرد: استخر‌های ویژه آموزش و پرورش نیز در همین راستا و با هدف برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان تاسیس می‌شوند که شهرستان قزوین ظرفیت مناسبی در این حوزه دارد، ولی به آن بی‌توجهی شده است.

وی بیان کرد: باید رویه خدمات عمومی با سرعت عمل بیشتری اتفاق بیفتد؛ زمین استخر ۹ دی واقع در خیابان راه‌آهن، از سال ۸۶ در اختیار دستگاه‌های متولی قرار گرفته و سوله آن ساخته شده است؛ اما علی‌رغم گذشت ۱۶ سال این پروژه پیشرفتی خوبی نداشته است بنابراین باید پیگیری لازم انجام و در اسرع وقت بهره‌برداری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار