از چند روز پیش از سالگرد تولد کیان پیرفلک، اپوزیسیون اقدام به برگزاری تجمعات مختلف و پوشش گسترده رسانه‌ای کرد به طوری که منوتو تنها در چند ساعت نزدیک به ۶۰ پست اینستاگرامی به بهانه کیان منتشر کرد.

اپوزیسیون چند روزی است به بهانه سالگرد کیان پیرفلک تدارک گسترده‌ای دیده‌اند؛ و در خارج از کشور تجمعات متعدد، اما کم استقبالی برگزار کردند.

رسانه‌های معاند

برای داغ کردن این موضوع چهره‌های سرشناس اپوزیسیون از رضا پهلوی گرفته تا بازیگران فراری مانند پرستو صالحی، احسان کرمی و بهارک صالح‌نیا به بهانه تولد کیان پیرفلک پیام تصویری دادند.

رضا پهلوی

رسانه‌ها و شبکه‌های معاند هم تمام برنامه‌های خود را کنار گذاشتند و پرحجم به میدان آمدند، اما در این میان وظیفه اصلی به منوتو واگذار شده است، به طوری که در طول چند ساعت نزدیک به ۶۰ پست اینستاگرامی و ده‌ها مطلب تلگرامی توسط این شبکه بازنشر داده شد.

اما برنامه داخل کشور ضدانقلاب مرگبار بود؛ پسرعموی ماه منیر مولایی، مادر کیان که در این ماه‌ها به بهانه‌های مختلف جنجال‌هایی به راه انداخته بود، در مراسم روستای پرچستان با خودرو مامورانی که برای تامین امنیت مراسم حضور داشتند را زیر گرفت و افسر پلیس را به قتل رساند.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۰۲:۱۳ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
مقصر خون پلیس بیگناه قوه ی قضائیه ست که جلوی یاوه گویی های ماه منیر مولایی رو نمی گیره هیچ برخوردی باهاش نمی کنن
همسر منم پلیسه نزدیک به شهر ایذه زندگی میکنیم تا کی باید تنمون بلرزه این بار خانم ماه منیر چه معرکه ای میخواد بگیره و خون یه بیگناه دیگه ای ریخته بشه
اقای قو ی قضاییه مماشات بسه
Iran (Islamic Republic of)
ایهان
۱۱:۰۴ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
جون افسران مظلوم بسیجی وانتظامی ازمفت گیراوردین که برای جشن تولدوسالگردو بزن و برقص های توی دهات میفرستین، اینقدرطرف گنده میکنین که خودشم سرش گیج میره، باید اون مسولی که پرسنل رو فرستاده اونجا هم توبیخ بشه، این مسخره بازیا چیه هرروز یه پلیس کشته شد، دلتون خوش یکی هم اونور قاتل بود کشته شد جواب بچه‌های اون مامور بیگناه چی میدین،بالاخره همون بچه هم ایرانی بود خدا بخانواده ش صبری بده همه مردم ایران تسلیت گفتن، خداهم میدونه عمدی درکارنبوده، درگیری واغتشاش وشورش هرکشوری که بشه تروخشک باهم میسوزه، قسمت این پسرایرانی هم این بود توی دعوا حلوا خیرات نمیکنن، منطق کجاست، لندن نشین که دلش بحال ما وکیان نمیسوزه بلکه سوزش ازجای دیگه هست، مثلا الان دوفرد ایرانی یک پلیس ویک قاتل ازدنیا رفتن رضا پهلوی عزاداره ،هزاران نفر بابای خودش قتل عام کرد چرا اعتراضی نمیکرد،مسئولینی که پلیس میفرستن مراسم تولد روستا،معلومه طرف سرش گیج میره، وووووو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
روح مرده هام از دست اینا آسایش نداره
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۰۹:۴۱ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
اپوزیسیون یا همان تفاله های رژیم ستمشاهی و منافقین خارج نشین مستقیما روی خانواده پیرفلک و علیرضا بیگی تمرکز کرده اند و دائم در حال تحریک عواطف و احساسات عمومی برای نمایش ضعف در صفوف کل ملت ایران هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
آ خه تا کی می خواهید گول این اپوزیسیون و رسانه های اون ور آبی مثل منوتو رو بخورید یه کم فکر هم بد نیست باور کنید اونا دلشون برای ما نسوخته فقط قصدشون پول و بیچاره گی ماست