پرداخت ۲ هزار و ۷۱۸ میلیارد ریال تسهیلات برای احداث ۸۷ طرح گلخانه

۲ هزار و ۷۱۸ میلیارد ریال تسهیلات برای احداث گلخانه‌ها در استان چهارمحال و بختیاری پرداخت شد.

هوشنگ طاهری میرقائد مدیرشعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: پارسال دو هزار و ۷۱۸ میلیارد ریال تسهیلات برای احداث ۸۷ طرح گلخانه به مساحت بیش از ۳۳ هکتار در استان پرداخت شد که در این راستا رتبه نخست کشوری را کسب کردیم.

وی افزود: بانک کشاورزی استان با تعداد ۳۵ شعبه در سال ۱۴۰۱ در بخش‌های مختلف ۳۰ هزار و ۶۷۵ فقره تسهیلات به مبلغ ۳۷ هزار و ۵۳۸ میلیارد ریال پرداخت کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته آن ۱۸۸ درصد رشد داشته است که این موضوع باعث ایجاد و تثبیت بیش از ۱۰ هزار شغل شده است.


بیشتر بخوانید


طاهری ادامه داد: این تسهیلات در زیربخش‌های گلخانه، آب و خاک، باغداری، دامداری، زراعت، شیلات، مرغداری، مکانیزاسیون کشاورزی، قرض‌الحسنه اشتغالزایی، ازدواج و فرزندآوری، مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، سفر رئیس‌جمهور و سایر موارد بوده است.

وی اضافه کرد: همچنین اعتبار بند الف تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۱ برنامه ابلاغی استان سه هزار و ۸۲۶ میلیارد ریال بود که علاوه‌بر پرداخت سهمیه ابلاغی، مبلغ ۸۱۲ میلیارد ریال اعتبار مازاد بر سهمیه از مرکز اخذ و پرداخت شده است و با کل تسهیلات پرداختی مبلغ چهار هزار و ۶۳۸ میلیارد ریال و ۱۲۱ درصد جذب، چهارمحال و بختیاری در ردیف استان‌های برتر کشور قرار گرفت.

طاهری، یکی از مهمترین اهداف بانک در امسال را تحقق شعار سال که به فرمایش مقام معظم رهبری مزین به سال مهار تورم، رشد تولید است را عنوان کرد و گفت: در همین راستا توسعه و ارتقای خدمات برای حمایت دوچندان از بخش کشاورزی، اشتغال، جذب منابع و افزایش سهم از بازار به جد در دستور کار قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.