فرهنگ استفاده از اتوبوس‌های شهری در اردبیل نیاز به احیاء دارد

عضو شورای شهر اردبیل گفت: فرهنگ استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی شهری در اردبیل، نیاز به احیا دارد.

مینا نهامین امروز در نشست هم اندیشی اعضای شورای شهر با رئیس پلیس راهور استان اردبیل گفت: با توجه به عدم رغبت شهروندان به استفاده از اتوبوس‌های شهری و فراموش شدن فرهنگ استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی شهری در اردبیل، این فرهنگ نیاز به احیا دارد.

عضو شورای شهر اردبیل با بیان اینکه رفع معضل ترافیک در شهر و ساماندهی آن جز دغدغه همه مسئولان است، می گوید: ما نماینده شهروندان اردبیل در پارلمان محلی هستیم و نباید اجرای این طرح منجر به نارضایتی شهروندان و کسبه شده و ترافیک را در محدوده پیاده راه افزایش دهد بلکه باید تمامی این مسائل مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

او با اشاره به وجود معضل وانت بارها در سطح شهر که همواره منجر به تشدید ترافیک در سطح شهر می‌شوند؛ گفت: شهروندان از وضعیت نابسامان وانت بارها در سطح شهر نارضایتی مطلق دارند که متأسفانه این وضعیت روز به روز بدتر شده و تعداد وانت بارها در حال افزایش است.

نهامین با بیان اینکه ترافیک در سطح شهر برای شهروندان هزینه‌های اضافه روانی، بهداشتی، اقتصادی دارند، می گوید: همچنین احداث پاساژها بدون پارکینگ و نبود زیرساخت‌های کافی از جمله‌های پارکینگ‌های عمومی، فرهنگ بد رانندگی در افزایش ترافیک سهیم هستند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.