اولین نمایشگاه دستاورد‌های دانشجویان و اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر استان کرمان افتتاح شد.

 صبح امروز با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان و رییس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان اولین نمایشگاه دستاورد‌های دانشجویان مرکز علمی‌کاربردی هلال احمر و اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر استان کرمان افتتاح شد.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: این برنامه با هدف معرفی توانمندی‌ها و دستاورد‌های دانشجویان مرکز علمی‌کاربردی هلال احمر و اعضای داوطلب این جمعیت برگزار شده است.

صوفیا کریمی افشار با اشاره به اینکه در این نمایشگاه ۱۵ غرفه برپا شده است، افزود: این برنامه با همکاری و مشارکت مرکز علمی‌کاربردی هلال احمر و معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان کرمان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه از مورخ ۲۷ خردادماه به مدت ۳ روز برای عموم دایر است، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه غرفه‌های ترشیجات و سبزی خشک، ادویه و قاووت، طراحی دوخت لباس، عروسک سازی، وسایل تزئینی با پارچه، گرافیک و طراحی چهره، نقاشی و سیاه قلم، سنگ‌های قیمتی و جواهرات، نمای ساختمان، صنایع چوب، سنگ مصنوعی، حصیربافی، پته، مس، کار تزئینی سفال گری، صنایع دستی و سایر محصولات کشاورزی به عرضه نمایش گذاشته شده است.

لازم به ذکر است این نمایشگاه در محل مرکز علمی‌کاربردی جمعیت هلال احمر استان کرمان واقع در بزرگراه آیت الله‌هاشمی رفسنجانی جنب پارک مسافر برگزار شده است.

برچسب ها: هلال احمر ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.