معاون آموزش و پرورش لرستان گفت: امسال ۴۴۰ نیروی جدید در مقطع ابتدایی مشغول به کار می‌شوند.

علی‌اکبر دریکوند معاون آموزش و پرورش لرستان اظهارداشت: در برنامه‌ریزی صورت گرفته، امسال ۴۴۰ نیروی جدید در مقطع ابتدایی استان جذب شده و مشغول به کار می‌شوند البته طبق آمار‌هایی که داریم، در برخی از شهرستان‌های استان با کمبود نیرو مواجه هستیم و در برخی از شهر‌ها نیروی مازاد وجود دارد.

او با اشاره به اجرای طرح توانمندسازی معلمان افزود: امسال نیز این طرح برای معلمان دوره اول ابتدایی برگزار خواهد شد که با اجرای طرح، معلمان با آمادگی بیشتری برای سال تحصیلی جدید در کلاس‌ها حاضر می‌شوند.

معاون آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: در همین راستا سه هزار و ۸۰۰ معلم در این دوره شرکت می‌کنند البته معلمانی هم که تمایل به حضور در این کلاس‌ها داشته باشند، می‌توانند حضور یابند و از برنامه‌های این طرح بهره ببرند.

دریکوند بیان کرد: اجرای این طرح برای پایه اول ابتدایی بسیار مهم بوده و نتیجه آن را در سال تحصیلی که گذشت مشاهده کردیم، به همین خاطر این طرح مجدد امسال برگزار می‌شود.

او بیان کرد: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته، طبق ارزیابی که انجام شد، وضعیت درسی و آموزشی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی استان پس از سه سال که مجازی برگزار شد، امسال رضایت بخش بوده است.

 

برچسب ها: مدرسه ، آموزش و پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.