رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران گفت: تهران با وسعت ۷۳۰ کیلومتر مربع در سال حدود یک و نیم میلیون تن آسفالت نیاز دارد.

سرهنگ مصطفی زینی وند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: یکی از نیازمندی‌های بزرگراه آزادگان بحث احداث پهلوگاه‌های اضطراری می‌باشد.

وی افزود: این نقطه یعنی محدوده بزرگراه آزادگان قبل از پل فداییان اسلام سالیانه چند فقره تصادف فوتی داشت که به واسطه این بود که خودرو‌ها در سطح سواره رو توقف می‌کردند و تصادفاتی اتفاق می‌افتاد که غیر قابل جبران بودند. 

سرهنگ زینی وند بیان داشت: با احداث این پهلوگاه در محدوده بزرگراه آزادگان قبل از پل فداییان اسلام، جلوی خیلی از تصادفات گرفته شد.

رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ابراز کرد: خودرویی که قصد توقف دارد در حاشیه ایمن توقف و بعد از اینکه به امورات و رفع خرابی اهتمام ورزید راننده می‌تواند با زدن راهنما و رعایت جوانب احتیاط، از این محل عبور نماید.

وی گفت: در بحث ایمنی حفاظ‌های ایمنی بزرگراه آزادگان به صورت جدی در دستور کار قرار دارد که تعویض گردند و تصادفاتی که به همین خاطر روی می‌داد شدت آن‌ها زیاد بود و تامین نگهداری هم اگر به موقع انجام نمی‌شد می‌توانست مشکل جدی ایجاد نماید. 

سرهنگ زینی وند افزود: به همین خاطر بحث تعویض گاردریل‌ها را با نیوجرسی در دستور کار قرار داده ایم که جلوی بسیاری از حوادث گرفته خواهد شد و انحراف وسیله نقیله به مسیر مخالف را نخواهیم داشت. 

وی ادامه داد: بحث روشنایی در این بزرگراه و دیگر بزرگراه‌های شهر تهران هم یکی دیگر از مطالبات جدی پلیس هست. 

سرهنگ زینی وند بیان داشت: بزرگراه آزادگان به لحاظ زیرسازی‌ها دارای مشکل است و امسال بحث زیرسازی و روسازی خوشبخانه همزمان در حال اجراست و در یک سری مقاطع انجام شده و رانندگانی که از آن محدوده عبور می‌کنند شاهد این موضوع خواهند بود. 

وی گفت: شهر تهران با وسعت ۷۳۰ کیلومتر مربع در سال حدود یک و نیم میلیون تن آسفالت برای بهسازی و روسازی نیاز دارد که باید برای اصلاح معابر سرعت بیشتری پیدا کند

برچسب ها: راهور ، آسفالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
خیابونای پر تردد فورا باید ترمیم بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
اتوبان تهران ساوه
اتوبان تبریز
کمربندی شهرضا تا اصفهان
جاده دلیجان تا ساوه
سعادت شهر تا آباده
بهتره مسئولان به فکر این جاده‌ها هم باشن که اوضاع خیلی خوبی ندارن و از جاده خاکی بدتر هستن پیر جلوبندی همه ماشینها را در آورده
یعنی خرابی درحدی هست که من با ماشین سنگین بار بردم سنگ کلیه ام حرکت کرد از بس بالا و پایین پریدم از شما درخواست دارم یه گزارش از این جاده ها مخصوصا رانندگان سنگین سوار سوال کنید تا بهتر از اوضاع جاده ها خبر دار بشین
آخرین اخبار