تبدیل انتقال موقت حدود ۲ هزار معلم متقاضی به انتقال دائم

سرپرست اداره امور اداری و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش فارس، گفت: در سال جاری تحصیلی، انتقال موقت حدود ۲ هزار نفر از متقاضیان دارای شرایط را به انتقال دائم تبدیل کردیم.

مسعود اکبرپور در جلسه هماهنگی مدیریت منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش فارس با معاونین آموزشی سراسر استان و موضوع فرآیند ساماندهی و نقل و انتقالات سال تحصیلی جدید در باشگاه فرهنگیان شماره دو شیراز با اشاره به ارسال شیوه نامه جدید نقل و انتقالات از سوی وزارت آموزش و پرورش به مناطق، اظهار کرد: بر اساس آمار و ارقام سال‌های گذشته، پیش بینی می‌شود در استان فارس بیش از ۷ هزار نفر متقاضی انتقال باشند.

او گفت: کمبود نیروی انسانی در سال تحصیلی جدید فرآیند نقل و انتقالات را با چالش مواجه می‌کند، اما تلاش خواهیم کرد این دو موضوع را به بهترین شکل ممکن پیش ببریم.

اکبرپور گفت: با توجه به اینکه فرآیند نقل و انتقالات از سوی وزارتخانه امسال زودتر آغاز شده است تلاش داریم این فرآیند را در استان فارس تا ۱۵ مردادماه به اتمام برسانیم تا شاهد آغاز سال تحصیلی بی دغدغه‌ای باشیم.

او بر سامانه‌ای بودن نقل و انتقالات تاکید و ادامه داد: در استان یک کارگروهی داریم که در موارد بسیار مهم، تصمیم گیری می‌کند لذا اگر این کارگروه لازم بداند ممکن است در ادامه فرآیند نقل و انتقالات موارد اضطراری نیز داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار