کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز سرانه خرید قدرت بیشتری از سرانه فروش داشت و در نهایت ۱۱۹ میلیارد تومان ورود نقدینگی افراد حقیقی به بازار سرمایه ثبت شده است.

آقای غفوری گفت: بازار امروز روندی متعادل را داشت و بسیاری از سهام همین روند را شاهد بودند و خبر خاصی حوالی بازار نداشتم که سبب ایجاد هیجانات شود.

به گفته او، شاخص کل بورس امروز با افزایش ۷۰۲ واحدی و درصد تغییرات ۰.۰۳ درصد مثبت در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۸۲ هزار و ۸۰۹ واحدی ایستاد و شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲ هزار و ۲۹۳ واحدی و درصد تغییرات ۰.۳۱ درصدی در تراز ۷۴۳ هزار و ۶۵۷ واحدی ایستاد و این یعنی وضعیت سهام کوچک و متوسط شرایط مطلوب تری را امروز شاهد بودند.

این کارشناس بازار سرمایه می‌گوید: حجم معاملات امروز بازار ۱۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون برگه سهم بوده و ارزش معاملات ۷ هزار و ۷۸۵ میلیارد تومانی را بازار ثبت کرده است. در معاملات امروز سرانه خرید قدرت بیشتری از سرانه فروش داشت و در نهایت ۱۱۹ میلیارد تومان ورود نقدینگی افراد حقیقی به بازار سرمایه ثبت شده است.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز ۴۳ درصد بازار در بازه مثبت بودند به عبارتی ۳۰۶ نماد کار خود را به شکل سبز به اتمام رساندند و ۵۷ درصد بازار وضعیت منفی را تجربه کردند.

غفوری می‌گوید: صنعت زراعت امروز بیشترین میزان ورود نقدینگی را به خود اختصاص داد و بعد از آن محصولات شیمیایی و انبوه سازی در جایگاه بعدی ایستادند و صنایع ریالی مانند بانک‌ها و خودرو شاهد خروج نقدینگی بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار