شریفی در آیین تکریم مدیر کل و معارفه سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: معلمان به عنوان افسران جهاد تبیین نقش بسیار مهمی در تشریح و تبیین خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و روشنگری آحاد جامعه برعهده دارند.

 شریفی معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در آیین تکریم مدیر کل و معارفه سرپرست اداره کل اموزش و پرورش استان گفت: ایمان و امید دو کلیدواژه مهم در بیانات مقام معظم رهبری است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود. 

وی افزود: هدف دشمنان توقف نظام در همه زمینه‌ها بالاخص زمینه علمی است و معلمان با تقویت هویت ملی و مذهبی دانش آموزان می‌توانند توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کنند.

شریفی یکی از مهم‌ترین اهداف دشمنان در مقابله با پیشرفت‌های روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی را ایجاد تفرقه خواند و افزود: دشمنان با طرح مباحث مذهبی و دینی و قومیتی سعی در ایجاد تفرقه در بین آحاد ملت شریف ایران را دارند و هوشیاری و بصیرت مردم زمینه ساز شکست دشمنان خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: تلاش ها، تدابیر و برنامه ریزی‌های دقیق و منسجم مدیرکل آموزش و پرورش استان و تیم همراه نتایج درخشانی را در عرصه تعلیم و تربیت استان به یادگار گذاشت و ماندگار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار