کمک بیش از هفت میلیاردی نیکوکاران به نیازمندان شال

رئیس کمیته امداد اداره شال گفت: در سال گذشته شاهد بیش از هفت میلیارد و ۸۴۱ میلیون تومان مشارکت مردم در طرح‌های مختلف امدادرسانی به نیازمندان و محرومان بودیم.

علی بخشی رئیس کمیته امداد اداره شال گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده است تا به عنوان یک نهاد خدمت رسان واسطه خیر در یاری محرومان باشد.

وی ادامه داد: در واقع کمیته امداد امام خمینی (ره) حلقه اتصال اقشار مختلف مردم با نیازمندان است تا کمک‌های مردمی را براساس نیت نیکوکاران به دست محرومان برساند.

رئیس کمیته امداد اداره شال اضافه کرد: طی سال گذشته شاهد بیش از هفت میلیارد و ۸۴۱ میلیون تومان مشارکت مردم در طرح‌های مختلف امدادرسانی به نیازمندان و محرومان بودیم.

وی افزود: از این میزان بیش از ۷۱۰ میلیون تومان کمک ۶۹۴ حامی به ۱۰۳ فرزند محسنین و ۴۳ فرزند یتیم تحت حمایت است همچنین بیش از ۳۱۶ میلیون تومان صدقه در یک هزار و ۸۶۸ صندوق صدقه جمع آوری شده است.

بخشی عنوان کرد: در این مدت در پنج مرکز نیکوکاری بیش از سه میلیارد و ۳۱۹ میلیون تومان کمک و مشارکت مردمی جمع آوری شده همچنین بیش از ۲۶۸ میلیون تومان در جشن عاطفه‌ها و بیش از ۹۸۴ میلیون تومان در جشن نیکوکاری مشارکت مردمی را شاهد بوده ایم.

وی توضیح داد: کمک بیش از یک میلیارد و ۴۶۲ میلیون تومان در اطعام و افطاری، کمک بیش از ۴۵۳ میلیون تومانی برای نذر و قربانی و کمک بیش از یک میلیارد و ۳۴۷ میلیون تومان در طرح احسان حسینی از سایر سرفصل‌های کمک‌های مردمی است.

بخشی خاطرنشان کرد: کمک بیش از ۹۷ میلیون تومانی برای بهداشت و درمان نیازمندان (طرح شفاء) و بیش از ۲۵ میلیون تومانی برای تهیه لوازم ضروری زندگی نیازمندان از دیگر کمک‌های ارائه شده از سوی اقشار مختلف مردم نیکوکار است.

رئیس کمیته امداد اداره شال  یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند با مراجعه حضوری کمک‌های خود را به نیازمندان و محرومان اهداء کنند همچنین با شماره گیری کد مهرباین اختصاصی # ۰۲۸۱۵*۸۸۷۷* نیز امکان کمک به نیازمندان شال فراهم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار