تحول در مجوزها با بسته تحولی بهار خدمت/ صدور نشان حلال برای ۲۰ واحد سمنان

سرپرست استاندارد استان سمنان از تحول در صدور مجوزهای استاندارد با اجرایی شدن بسته تحولی بهار خدمت در دولت مردم خبر داد.

حیدریان،   در نشست خبری با خبرنگاران رسانه های استان اظهار کرد: اجرایی شدن این بسته تحولی با نگاه تحولی و بازنگری در برخی رویکردها با هدف کمک به رشد تولید در کشور و استان صورت می گیرد.

وی کمک به بخش خصوصی با هدف تحقق رشد تولید را هدفگذاری سازمان استاندارد برشمرد و افزود: این بسته تحولی قرار است که فعلا به مدت یک سال اجرایی شود.

سرپرست اداره کل استاندارد استان سمنان با بیان اینکه به موازات اجرای این طرح، نظارت های سازمان استاندارد به قوت خود باقی است، ادامه داد: علی رغم برخی ایجاد تسهیل در فرآیندها، با اجرای بسته تحولی بهار خدمت، به هیچ عنوان از حقوق سازمان و مردم غفلت نخواهد شد.

حیدریان، کوتاه تر کردن فرآیندها و کاهش بروکراسی اداری و تسریع در صدور مجوزها را از اهداف این بسته تحولی ارزیابی و تصریح کرد: تدوین این بسته تحولی به گونه ای صورت گرفته که به موازات تسریع در فرآینده ها با هدف تسهیل در تولید و صادرات، همزمان مطالبات مردمی و کیفیت کالاهای تولید داخل نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی از این بسته تحولی به عنوان یک بسته جامع نام برد و گفت: بسته تحولی بهار خدمت در دولت مردم تقریبا همه فعالیت های سازمان استاندارد و از جمله حوزه های آسانسور، خودرو، موتورسیکلت و قطعات خودرو، نشان حلال، لوازم خانگی، صادرات تولیدات داخل و... را دربرمی گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.