مدیریت زباله‌های پلاستیکی از دانشگاه ارومیه کتاب بین‌المللی شد

رئیس دانشگاه ارومیه گفت: کتاب مدیریت زباله‌های پلاستیکی به زبان انگلیسی به نوشته اساتید علمی این دانشگاه جهانی شد.

رئیس دانشگاه ارومیه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: کتاب تصفیه و مدیریت زباله‌های پلاستیکی به زبان انگلیسی به نوشته دکتر رزگار حسن زاده و دکتر پریسا مجاور دو تن از اساتید علمی این دانشگاه منتشر شد.

دکتر احمد علیجانپور افزود: کتاب Plastic Waste Treatment and Management به همت دانش آموختگان دکتری مهندسی مکانیک دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه ارومیه در انتشارات معتبر بین المللی Springer به زبان انگلیسی در زمینه فرآیند‌های گازسازی منتشر شده است.

وی با تقدیر دکتر رزگار حسن زاده و دکتر پریسا مجاور از دانش آموختگان نویسندگان این کتاب علمی گفت: این کتاب با همت اساتید علمی در انتشارات معتبر بین المللی Springer به زبان انگلیسی در هشت فصل چاپ شده است.

رئیس دانشگاه ارومیه با بیان اینکه اکثریت هشت فصل به قلم اعضای هیات علمی و دانش آموختگان دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه ارومیه نگاشته شده است، افزود: کتاب "تصفیه و مدیریت زباله‌های پلاستیکی" چشم اندازی جامع را از فرآیند گازسازی و پتانسیل آن به عنوان یک استراتژی قوی برای فرایابی ضایعات پلاستیکی ارائه داده است و در آن بر بررسی تبدیل ضایعات پلاستیکی به محصولات با ارزش بالا برای دستیابی به مدیریت پایدار و کارای ضایعات پلاستیکی پرداخته شده است.

دکتر علیجانی اظهار کرد: همراهی نویسندگانی از دانشگاه‌های اتریش و کانادا در این کتاب نشان از شاخصه‌های بین‌المللی در نگارش این کار فرهنگی و علمی است.

امیررضا غریبی، دکتر رضا بابازاده، دکتر رزگار حسن زاده، دکتر پریسا مجاور، دکتر عطا چیت ساز، سیدجنید حسن نژاد، دکتر مرتضی خلیلیان، دکتر شهرام خلیل آریا، دکتر طاهر ازدست، دکتر چول پارک، دکتر علی دنیوی و دکتر مارک روزن از جمله نویسندگان این کتاب هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.