معاون اجرایی رییس جمهور گفت: خط دوم ریلی قزوین - زنجان با تامین منابع مالی لازم در هفته دولت سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

 محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور به همراه اعلایی استاندار قزوین از پروژه احداث خط دوم ریلی قزوین - زنجان بازدید کرد.

منصوری معاون اجرایی رییس جمهور درباره تکمیل پروژه خط دوم ریلی قزوین-زنجان به عنوان محور اتصال تهران به غرب کشور  افزود: بخش‌هایی از مسیر به طور کامل اجرا شده و بخش‌های دیگری هم در دست اقدام است که در اسرع وقت افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

وی با بیان اینکه این بازدید به منظور پیگیری تکمیل پروژه صورت گرفته است، افزود: این پروژه به عنوان یکی از طرح‌های ملی به حساب می‌آید و دسترسی‌های اصلی کشور از نظر اقتصادی و اجتماعی در این محور صورت می‌گیرد که با توجه به اهمیت موضوع تکمیل و بهره برداری آن برای دولت سیزدهم بسیار حیاتی است.

منصوری اضافه کرد: اصل تصمیم برای پایان این پروژه ریلی در سفر اول رییس جمهور به استان‌های قزوین و زنجان منعقد شده بود و بایستی پیگیری‌های لازم برای پیشرفت این طرح ملی با سرعت ادامه پیدا کند.

معاون اجرایی رییس جمهور تصریح کرد: در مسیر اجرای این پروژه مشکلی وجود ندارد و اجرای طرح نیز توسط راه آهن جمهوری اسلامی ادامه دارد و در نهایت نیز شاهد بهره برداری از آن در هفته دولت سال آینده خواهیم بود.

منصوری یادآور شد: این پروژه ۱۳ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و سعی داریم که اعتبارات مورد نظر را از طریق منابع مختلف تامین کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار