معرفی ۲۰۰ اثر برگزیده جشنواره فرهنگی هنری ایران جوان بمان در اصفهان

دبیر جشنواره گفت: جشنواره فرهنگی هنری ایران جوان بمان با معرفی ۲۰۰ برگزیده در اصفهان به کار خود پایان داد.

دبیر جشنواره با اشاره این جشنواره با محوریت فرزند آوری و سبک زندگی اسلامی برگزار شده گفت: از ۲ هزار اثر رسیده به جشنواره ۲۰۰ اثر دانش آموزان و فرهنگیان در رشته‌های نقاشی، عکس، پوستر، کلیپ، موشن گرافیک، شعر، داستان کوتاه و دل‌نوشته انتخاب شد.


مرجان پناهی با بیان اینکه موضوع جمعیت، امروز یک دغدغه جدی است افزود: این جشنواره با ۹ موضوع فرزند آوری سبک زندگی اسلامی کاش خواهر برادر داشتم با هدف ترویج فرهنگ فرزندآوری و اهمیت این موضوع برای خانواده‌ها در همه‌ی آموزش پرورش برگزار شد.


رابعه امامی رضوی مشاور امور زنان در وزارت آموزش و پرورش در این مراسم از طرح‌های این وزارتخانه برای حمایت ازبانوان شاغل گفت دوره‌های آموزشی ضمن خدمت و مرخصی زایمان و بانتقال بانوان شاغل فرهنگی در حال پیگیری هستیم تا با این طرح‌های حمایتی خانواده‌های شاد د وفعال در سطح کشور داشته باشیم.


محمد رضا ابراهیمی مدیر کل آموزش وپرورش هم با اشاره به طرح‌های تشویقی گفت: همکارانی که متاهل شوند مراکز رفاهی برای مراسم‌های جشن در اختیارشان قرار می‌گیرد همچنین اعزام به مشهد مقدس واسکان رایگان و انتقالی برای همکارانی که بعد مسافت دارند در حال انجام است و تسهیلات وام نیز در اختیار همکاران قرار می‌گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار