دادستان عمومی و انقلاب اسلامی استان کرمانشاه گفت : در ارتباط با پرونده سرقت از بیمارستان امام رضا (ع) این شهر تعدادی از مسئولان و کادر درمانی این بیمارستان احضار شدند.

شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب اسلامی استان کرمانشاه روز سه‌شنبه در نشست خبری مشترک با رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به مناسبت هفته قوه قضائیه، با اشاره به ماجرای سرقت اخیر از بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه، گفت : تحقیقات لازم از این افراد در باب مسامحه و کوتاهی کردن در حفظ اموال عمومی پس از احضار صورت گرفته و برای آن‌ها قرار صادر شده است.

وی ادامه داد: سازمان بازرسی هم اکنون به دقت در حال بررسی این پرونده بوده و حتما کیفرخواست برای این افراد صادر خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه این پرونده با بررسی و تحقیقات دقیق تعین تکلیف خواهد شد، افزود: تاکنون سه نفر که در این زمینه اقدام به سرقت کرده اند دستگیر و در بازداشت موقت بسر می‌برند.

کرمی اظهار کرد: سه نفر مالخر شناسایی شده اند، ولی چون در طول مدت زمان طولانی این سرقت صورت گرفته است اموال زیادی از آن‌ها به صورت انبوه کشف نشده است.

وی یادآور شد: از حدود یک ماه قبل به دنبال سرقت قطعات سربی دیوار‌های اتاق رادیوتراپی بیمارستان، موضوع به صورت جدی در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفته است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.