رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، با تأکید بر حمایت جدی دستگاه قضایی از واحد‌های تولیدی استان گفت : در طول یک سال گذشته در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی، مشکلات و موانع فعالیت ۶۴ واحد تولیدی در استان رفع شده است.

پرویز توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با بیان اینکه هیچ واحد تولیدی نباید در استان تعطیل شود، گفت : در طول یکسال گذشته با تشکیل ۲۴ جلسه اقتصاد مقاومتی در استان مشکلات و موانع موجود بر سرراه فعالیت ۱۰۴ واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این جلسات ۱۱۳ مصوبه در زمینه‌های مختلف برای تداوم فعالیت واحد‌های اقتصادی مشکل دار به تصویب اعضای جلسه رسید.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه افزود: در طول یکسال گذشته با برگزاری جلسات مستمر ستاد اقتصاد مقاومتی استان علاوه بر رفع مشکلات ۶۴ واحد تولیدی، موانع ادامه به کار ۲۸ واحد تولیدی دیگر نیز هم اکنون در دست بررسی است و مصوبات ۱۲ واحد دیگر نیز هنوز اجرایی نشده است.

توسلی‌زاده با بیان اینکه معتقدیم در چارچوب قانون و تا جایی که ممکن است هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل شود، یادآور شد: دستورالعمل پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در راستای امنیت سرمایه گذاری، رفع موانع حقوقی و قضایی تولید و اشتغال و مبارزه با مفاسد اقتصادی در چارچوب وظایف و اختیار قوه قضاییه از وظایف این ستاد است و مصوبات آن لازم الاجراست.

وی یادآور شد: ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان تاکنون در بحث حمایت‌های قضایی و حقوقی از سرمایه‌گذاران واحد‌های تولیدی و صنعتی و رفع مشکلات آن‌ها اقدامات مطلوبی را انجام داده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه ضمن تأکید بر اجرای مصوبات این ستاد اضافه کرد: مانع زدایی از تولید در واقع یعنی اشتغالزایی و ایجاد کسب و کار در جامعه و اشتغال، یعنی از بین رفتن زمینه‌های جرم و آسیب‌های اجتماعی، در واقع آرامش جامعه ارتباط مستقیمی با اشتغال و تولید دارد و این تکلیف همه مسوولان هست که تمام تلاش خود را در این زمینه انجام دهند.

توسلی‌زاده تأکید کرد: اعتقاد ما بر این است که در این جلسات حتی اگر از یک واحد تولیدی گره‌گشایی کنیم و آن را به چرخه تولید و ایجاد اشتغال برگردانیم، کار بزرگی انجام شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.