رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: رتبه استان در حوزه نزاع‌های دسته جمعی رتبه ۳۲ و بهترین و امن ترین استان در کشور است.

 نگین تاجی رئیس کل دادگستری در جلسه با خبرنگاران استان گفت: در دادسرای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته بیش از ۶ هزار مورد ملاقات چهره به چهره داشتیم که آمار بسیار بالایی به شمار می‌رود.

وی در ادامه با بیان اینکه با این حجم از مراجعه کننده باید یک درصد معقولی از نارضایتی هم داشته باشیم گفت: طبق آنچه در نظر سنجی الکترونیکی صورت گرفته کهگیلویه بویراحمد در جایگاه و رتبه اول کشوری تکریم ارباب رجوع هستیم.

درادامه این جلسه دادستان مرکز استان گفت: در بحث مبارزه با قاچاق کالا ۲۳۱ مورد ایست بازرسی داشتیم که ۶۶۸ خودرو را توقیف و دو باند قاچاق متوقف شد و ۸۰۷ پرونده تشکیل گردید که به ارزش ریالی ۱۲۰ میلیارد تومان است.

ملک‌حسینی اضافه کرد: در حفظ حقوق عامه ۷ فقره واگذاری منابع طبیعی به مساحت ۴۲۰ هکتار خلع ید شد و به بیت المال برگشت در بحث تصرف منابع طبیعی ۳۴۱ پرونده به مساحت ۸۳۰ هکتار رسیدگی کردیم و به بیت المال برگشت داده شده است

وی گفت: در بحث پولشویی و فعالیت قمار به عنوان جرایم نوظهور ۲۷۹ کارت بانکی فعال را با کمک پلیس فتا شناسایی و مسدود کردیم و ۲۹ مورد متهم حرفه‌ای مشخص شدند و ۷۰۶ مورد کارت اجاره‌ای و ... توقیف شد.

ملک حسینی در پایان اضافه کرد: در جرایم رشوه ۸۱ فقره رسیدگی و در اختلاس ۷ فقره و و در تصرف اموال دولتی ۱۷ فقره پرونده داشتیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.