دستور استاندار سیستان و بلوچستان برای افزایش جایگاه‌های سوخت

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در زمینه سوخت باید مشکلات برطرف شود و برنامه‌‌ریزی برای افزایش جایگاه‌های سوخت و زیرساخت آن در دستور کار قرار بگیرد.

 محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه شورای اداری شهرستان سراوان اظهار داشت: همه مسئولان نسبت به مردم وظایفی دارند که برخورد خوب، پاسخگویی شایسته، رفع مشکلات مردم و ... جز این وظایف هستند.

وی گفت: عملکرد مدیران و فرمانداران با توجه به پیشبرد وظایف محوله، خلاقیت و نوآوری، ابتکار عمل، مردم‌داری، ارتباطات موثر با مردم و سازمان‌ها و ... از طریق سازمان برنامه و بودجه استان به صورت مستمر ارزیابی می‌شود.

 استاندار سیستان و بلوچستان بیان داشت: همچنین سازمان‌های مسئول در زمینه رصد فعالیت مدیران و مسئولان نیز وظایفی دارند که باید به بهترین نحو به آن عمل کنند.

 وی تصریح کرد: مسئولان باید نسبت به هر موضوعی که مسئولیت دارند به دنبال نوآوری و خلاقیت باشند زیرا نوآوری و خلاقیت کمک می‌کند که هر روز شاهد پیشرفت باشیم.

کرمی بر تعامل بین ادارات در رفع مشکلات و اهمیت ارتباطات بین سازمانی در افزایش انسجام و وحدت که عاملی تاثیرگذار در پیشرفت کارها است، تاکید کرد.

وی با تاکید بر اطلاع‌رسانی وظایف شهرداری‌ها، بیان داشت: از شهردار شهر سراوان انتظار ایجاد تغییر و تحول در زمینه ساختار شهری و ارائه خدمات مطلوب به مردم را دارم و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و فرماندار در این زمینه باید همکاری و همراهی کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه به اهمیت موضوع مسکن و اطلاع‌رسانی به مردم در زمینه ارائه تسهیلات ساخت مسکن اشاره کرد.

وی بیان داشت: همچنین در زمینه سوخت باید مشکلات برطرف شود و برنامه‌‌ریزی برای افزایش جایگاه‌های سوخت و زیرساخت آن در دستور کار قرار بگیرد.

 کرمی با تاکید بر رفع مشکلات ارتباطی تصریح کرد: گسترش جاده‌های ارتباطی، توجه ویژه به مسیرهای روستایی با انجام پروژه‌ها و طرح های جاده‌سازی در حال انجام است و بخش هوایی نیز در حال پیگیری است‌.  

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به فرمایشات معمار کبیر اتقلاب افزود: باید توجه ویژه‌ای به اقشار مستضعف و روستانشیان داشته باشیم و افزایش امکانات زیرساختی روستاها و شهرستان‌ها باید مورد توجه مسئولان باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار