استاندار سیستان و بلوچستان گفت: پیگیری‌های لازم برای ایجاد شرکت تولیدی پنل‌های خورشیدی و سیستم‌های آب شیرین‌کن در منطقه سیستان انجام شده که تولیدات آن علاوه بر رفع نیاز این منطقه به شهر‌های دیگر نیز صادر شود.

محمد کرمی در جلسه با شهردار و اعضای شورای شهر زابل، اظهار داشت: همه مشکلات در ظرف چند ماه حل نخواهد شد، ولی با همین همت و انسجامی که بین مسئولان وجود دارد می‌توان شاهد رفع بسیاری از مشکلات بود.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در زمینه سیستم فاضلاب شهر زابل مشکلاتی وجود دارد که باید مسئولان برای رفع آن‌ها پیگیری کنند.

وی با اشاره به همکاری شهرداری مشهد با شهرداری زابل بیان کرد: مسائل معابر عمومی، پارک بانوان و پارک‌های سطح شهر توسط شهرداری زابل باید هرچه زودتر برطرف شود.

کرمی با اشاره به مسائل طرح ساماندهی سوخت، گفت: تاکنون سوخت کشاورزان و اقشار مختلف حذف نشده است؛ باید مسیر مناسب و درست را برای انجام کار‌های مردم انتخاب شود تا شاهد توسعه اقتصادی باشیم. 

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در طرح اشتغال پنل‌های خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد منطقه سیستان، عدم وابستگی به آب و برق و توجه به خانوار‌های کم در آمد و پایداری این طرح و داشتن درآمد مناسب و ثابت مورد توجه قرار گرفته است.

کرمی بیان کرد: پیگیری‌های لازم برای ایجاد شرکت تولیدی پنل‌های خورشیدی و سیستم‌های آب شیرین‌کن در منطقه سیستان انجام شده که تولیدات آن علاوه بر رفع نیاز این منطقه به شهر‌های دیگر نیز صادر شود.

وی با اشاره به موضوعات مربوط به حوزه گمرک اذعان کرد: در زمینه واردات ۹۰۰ قلم کالا که در رفع مشکلات مردم تاثیر مثبتی دارد با مسئولان گمرک در حال رایزنی هستیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۰ ۰۳ تير ۱۴۰۲
جناب آقای استاندار حداقل پنل های خورشیدی با وام کم بهره در اختیار عموم مردم قرار دهید و مسئله دیگر نظارت با
زار زابل یک کیلو انبه در زابل 100هزار و در تهران پنجاه هزار و وسایل دیکر گویا سیستم های نظارتی وظیفه اصلی خود را فراموش کردند و ارگان های مثل تعزیرات بهداشت بازرگانی شهرداری
با کسبه در گران فروشی و مسائل دیگر به توافق رسیدند امیدوارم صدای مردم شنیده شود
آخرین اخبار