ایجاد ۱۳۰ فرصت شغلی در طرح توسعه شرکت کابل باختر

استاندار کرمانشاه گفت : طرح توسعه شرکت کابل باختر برای ۱۳۰ نفر فرصت شغلی ایجاد می‌کند و این یک کار ارزشمند در راستای افزایش تولید است و تلاش می‌کنیم مشکلات این طرح را برطرف کنیم تا هرچه سریعتر به بهره‌برداری برسد.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه گفت : طرح یکی از واحد‌های صنعتی پیشرو و خوشنام در غرب کشور است که در زمینه تامین نیاز داخلی و صادرات به کشور‌های همسایه بسیار موفق ظاهر شده است.

وی به نقش ویژه این شرکت در تامین کابل مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: یکی از سیاست‌ها و برنامه‌های مهم استان بهره‌گیری از ظرفیت‌های تولیدی استان و حمایت ویژه از این مجموعه‌ها در راستای تامین نیاز طرح‌های مهم و کلانی همچون نهضت ملی مسکن است.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: در همین راستا تلاش کرده ایم با تعریف بسته‌های تشویقی بستری را فراهم کنیم تا نیاز‌های پروژه‌های حوزه مسکن از طریق واحد‌های تولیدی استان تامین شود و اینکار علاوه بر کمک به ایجاد یک اشتغال پایدار به کاهش هزینه‌ها در حوزه مسکن هم کمک می‌کند.

وی اظهار داشت: امیدواریم با همراهی و هم افزایی مجموعه‌های مختلف استان شاهد یک تحول و رونق مناسب در حوزه تولید و اشتغال استان باشیم.

صحرایی تلاش‌های صورت گرفته برای تامین برق مورد نیاز صنایع در تابستان را یادآور شد و گفت: در نشست اخیر استانداران با وزیر کشور، موضوع معافیت پنج استان دارای بیشترین نرخ بیکاری از قطع برق در تابستان از طرف کرمانشاه مطرح شد و به زودی این درخواست با امضاء استانداران این استان‌ها به رییس جمهور ارسال می‌شود.

وی تاکید کرد: تداوم فعالیت عادی صنایع در فصل تابستان به حفظ ظرفیت تولید و اشتغال استان‌های کمتر برخوردار و برنامه ریزی برای ارتقای آن بسیار کمک می‌کند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.