امضای تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و هلال احمر استان قزوین

تفاهم نامه همکاری هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی استان قزوین در بخش های مختلف امضا شد.

ابراهیم احسانی فر قائم مقام کمیته امداد استان قزوین گفت: با هدف تسریع در خدمات به خانواده‌های تحت حمایت تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و هلال احمر استان قزوین منعقد شد.

وی بیان کرد: کمیته امداد و هلال احمر دو سازمان و نهاد خدمتگزار به اقشار آسیب پذیر هستند که تعامل و همکاری نزدیکی در این راه با یکدیگر دارند.

احسانی فر افزود: کمیته امداد ضمن رسیدگی به معیشت خانواده‌های تحت حمایت در زمینه‌های درمانی، فرهنگی، آموزشی، حقوقی، مسکن و اشتغال نیز، مددجویان را مورد حمایت قرار می‌دهد.

وی گفت: خدمات هلال احمر در هنگام وقوع بلایای طبیعی بسیار چشمگیر و حائز اهمیت است.

احسانی فر ادامه داد:یکی از اهداف انعقاد این نوع تفاهم نامه‌ها، استفاده از ظرفیت نهاد‌ها و سازمان‌های حمایتی در راستای از بین بردن فقر در جامعه از راه‌های توانمندسازی نیازمندان می‌باشد.

قائم مقام کمیته امداد تصریح کرد: در حوزه درمان برخی مددجویان ما با وجود بیماری‌های سخت و هزینه‌های سنگین دارو‌ها با مشکلات زیادی مواجه هستند که امیداست با تعاملات فی مابین با هلال احمر بتوانیم مقدار از موانع و مشکلاتی که این عزیزان در تهیه این نوع دارو‌ها و هزینه‌های درمانی دارند مرتفع سازیم.

خوئینی سرپرست سازمان هلال احمر استان قزوین نیز در این دیدار عنوان کرد: یکی از دستاورد‌های خوب و انکار ناپذیر همکاری نزدیک نهاد‌های حمایتی با یکدیگر این است که عدالت در توزیع اتفاق می‌افتد و همه به یک میزان از بسته‌های حمایتی برخوردار می‌گردند و از موازی کاری در خدمت رسانی به نیازمندان جلوگیری می‌گردد.

خوئینی اظهار داشت: استفاده از سامانه‌های هوشمندی که امروز در اختیار کمیته امداد و هلال احمر می‌باشد ما در در رسیدن به این اهداف کمک خواهد کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار