امام جمعه شاهرود:

کارگروهی برای تقویت مشارکت و رقابت سالم در انتخابات تشکیل شود

حجت الاسلام عباس امینی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات با تشکیل کارگروهی فرهنگ‌سازی شود، گفت: بررسی راه‌های رقابت سالم در انتخابات و همچنین جذب بیشتر مشارکت مردم از مهمترین وظایف این کارگروه است.

حجت الاسلام عباس امینی  در نشست مشترک شورای فرهنگ عمومی و انجمن کتابخانه‌های شهرستان شاهرود گفت: مشارکت، رقابت سالم، امنیت و سلامت در انتخابات مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی و همچنین سخنرانی ۱۴ خردادماه بود.

وی با بیان اینکه مشارکت بالا در انتخابات بر اقتدار نظام می‌افزاید، ابراز کرد: فرهنگ‌سازی مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی دغدغه رهبر معظم انقلاب و نیاز کشور است.

حجت الاسلام امینی اظهار کرد: کارگروه انتخابات راهکارهای جذب بیشتر مشارکت مردمی را به شورای فرهنگ عمومی ارایه دهد، موارد پس از بررسی طی مصوبه‌ای به دستگاه‌های اجرایی، نهادها و متولیان ابلاغ شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود هم در این نشست با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات در اسفندماه به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای امسال است، گفت: برگزاری این رویداد نیازمند همکاری، همراهی و همفکری همه موثران شهرستان است.

ابوطالب جلالی با بیان اینکه مشارکت و رقابت سالم ۲ عنصر بیرونی این رویداد است، افزود: امنیت و سلامت انتخابات نیز بر عهده حاکمیت و برگزارکنندگان قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.