۱۰ تیرماه آخرین مهلت ثبت نام بانوان در طرح طاووس بهشتیان

مسئول طرح قرآنی طاووس بهشتیان مدرسه علمیه قرآن‌محور امامیه شهرکرد گفت: امکان ثبت‌نام بانوان در این طرح قرآنی در قالب‌های نیمروزی و یک‌روزه آغاز شده است و تا ۱۰ تیرماه ادامه دارد.

حجت‌الاسلام رسول کرمی اظهار داشت: امکان ثبت‌نام دختران و بانوان در این طرح از چهارم تیرماه فراهم شده است و افراد علاقمند تا ۱۰ تیرماه فرصت دارند در این طرح قرآنی ویژه تابستان ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام از آقایان در طرح قرآنی طاووس بهشتیان پیش از این آغاز شده است، افزود: همچنین مقرر شد که این دوره قرآنی مفید برای بانوان در دو گروه ۹ تا ۱۴ سال و ۱۴ تا ۲۳ سال در قالب‌های نیمروزی و یک‌روزه همراه با پذیرایی ناهار طی ۵۰ روزه برگزار شود.

حجت الاسلام کرمی اضافه کرد: با توجه به تجربه موفق مدرسه علمیه امامیه در برگزاری طرح قرآنی تسنیم در تابستان پارسال، استقبال خانواده‌ها را از دوره قرآنی طاووس بهشتیان نیز شاهد هستیم و این طرح قرآنی برای نخستین بار برای بانوان نیز با کادر آموزشی و اجرایی بانوان در بازه زمانی برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به اینکه دوره قرآنی طاووس بهشتیان، آقایان و بانوان زیرنظر حوزه علمیه از ۱۱ تیرماه تا پایان مردادماه اجرا می‌شود، توضیح داد: مخاطبان این دوره، نوجوانان و جوانان علاقمند به قرآن کریم و عترت (ع) هستند که کارگاه‌های تخصصی روخوانی و روانخوانی، تجوید، صوت و لحن، سبک زندگی اسلامی و همچنین مباحث ناظر بر حفظ تخصصی قرآن و نهج‌البلاغه برایشان پیش‌بینی شده و استفاده از کادر آموزشی مجرب از اساتید قرآنی داخل و خارج از استان برنامه‌ریزی شده است.

حجت الاسلام کرمی گفت: برپایی اردو‌هایی تفریحی با رویکرد قرآنی، نشست‌های تبیینی با موضوعات ناظر بر جامعه دختران و بانوان، کارگاه‌های آموزشی، مسابقات ورزشی و ... از دیگر بخش‌های این دوره است.

وی ادامه داد: از تمامی بانوان علاقمند دعوت می‌شود برای ثبت‌نام از طریق تماس یا ارسال پیام به شماره ۰۹۱۳۶۷۶۳۴۵۷ اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار