لزوم الگوگیری از شهدا در مسیر خدمت به مردم

یادواره شهدای وزارت راه و شهرسازی در کرمان برگزار و بر الگوگیری از سیره شهدا در مسیر خدمت به مردم تاکید شد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان و رییس ستاد‌بزرگداشت هفته قوه قضائیه در استان کرمان  گفت: یکی از وظایف ما در قبال کسانی که به آن‌ها مدیون هستیم این است که نگذاریم رنگ غربت بر چهره آن‌ها بنشیند.

محمدباقر اسلامی ضمن تاکید بر این مطلب که نباید اجازه داد گرد غربت و فراموشی بر چهره شهدای ما بنشیند، عنوان کرد: شهدا رهپویان راه درستی، صداقت، شجاعت و خدمت گزار بوده اند و بر اساس فرمایش امام شهدا، شمع محفل بشریت هستند و با استمداد از روح آن‌ها می‌توان در مسیر صحیح حرکت کرد.

وی گفت: برای نخستین بار در استان کرمان مقرر شد که در هفته قوه قضائیه ضمن بزرگداشت یاد شهید بهشتی، یاد و خاطره سایر شهدای حادثه هفتم تیرماه نیز گرامی داشته شود و امیدواریم این حرکت طی سال‌های اینده به صورت کشوری انجام شود.

حافظی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان نیز گفت: سال ۱۳۶۰ در عنفوان پایه ریزی انقلاب بود که به واسطه کوردلی‌های دشمنان صدمات و حوادث غم انگیزی را شاهد بودیم که با درایت امام راحل انقلاب از این پیچ دشوار عبور کرد و در سال‌های پس از پیروزی انقلاب، کشور همواره به سمت توسعه و پیشرفت در حال حرکت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار