برنامه ریزی برای توسعه و ایجاد شهرک‌های صنعتی در استان اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: وجود سه شهرک و ناحیه صنعتی دولتی و یک شهرک غیردولتی در شهرستان مشگین شهر، شرایط بسیار مناسبی را برای حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در این شهرستان فراهم کرده است که باید تلاش کنیم از تمامی ظرفیت‌های ممکن برای حمایت از واحد‌های تولیدی استفاده کنیم.

هاشم علایی در نشست مشترک با فرماندار شهرستان مشگین شهر که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه در کنار توسعه گردشگری، رشد و توسعه صنعت شهرستان مشگین شهر نیز از روند بسیار مناسبی برخوردار بوده است.

او اولین مقوله جذب سرمایه گذار در استان را تامین زمین صنعتی برشمرد و افزود: برای جذب حداکثری سرمایه گذاران در استان، نیازمند توسعه شهرک‌های صنعتی هستیم تا با ورود سرمایه گذاران جدید، مشکلی از بابت تامین زمین مورد نیاز آنان وجود نداشته باشد.

علایی تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی این آمادگی را دارد تا نسبت به توسعه و ایجاد شهرک‌‎های صنعتی جدید در هر جای استان اقدام کند تا زمینه‌های رشد تولید و اشتغال در مناطق مختلف استان فراهم شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از برنامه‌های این شرکت برای توسعه شهرک‌های صنعتی خبر داد و افزود: توسعه نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر به طور جد در اولویت‌های کاری این شرکت قرار دارد که امیدواریم با کمک مسئولان استانی و شهرستانی به این هدف مهم که همان حمایت از سرمایه گذاران و واحد‌های تولیدی است، دست پیدا کنیم.

او به محدودیت‌های منابع مالی شرکت شهرک‌های صنعتی اشاره کرد و اظهار داشت: تکمیل زیرساخت‌ها مستلزم تامین اعتبارات عمرانی است که با توجه به محدودیت منابع داخلی، برای توسعه شهرک‌های صنعتی نیازمند تخصیص اعتبارات عمرانی مناسب هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.