معاون پرورشی و آموزشی اداره آموزش و پرورش مهاباد گفت: ۴۲ پایگاه دانش آموزی به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان مهابادی در تابستان امسال تدوین شده است.

احمد رحمانی معاون پرورشی و آموزشی اداره آموزش و پرورش مهاباد گفت: امسال پیش بینی شده برای دانش آموزان کلاس‌های تابستانه در قالب رشته‌ها و فعالیت‌های مختلف پرورشی و ورزشی برگزار شود که به غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان کمک می‌کند.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود برای برنامه‌های اوقات فراغت تابستان سال جاری، حدود چهار هزار دانش آموز دختر و پسر ثبت نام و از فعالیت‌های پایگاه‌های تابستانی بهره‌مند شوند.

رحمانی اضافه کرد: این فعالیت‌ها در نقاط مختلف شهرستان و با هزینه مصوب بین ۱۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان از اول تیر ماه آغاز شده و تا ۲۰ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این برنامه و فعالیت‌ها در پژوهش سرای دکتر حسابی، کانون‌های تربیتی، دارالقرآن‌ها، مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بسیج دانش آموزی برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و آموزشی اداره آموزش و پرورش مهاباد در ادامه گفت: در برنامه‌های اوقات فراغت تابستان برای دانش آموزان، فعالیت‌های متنوعی، چون دوره و کلاس ادبی، کار‌های گروهی، فرهنگی، علمی، ورزشی، هنری، دینی و اردویی بنا بر علاقه خود دانش آموزان گنجانده شده است.

رحمانی یادآور شد: در این برنامه‌ها، دانش آموزان فعالیت‌های آموزشی، خلاقیتی و مهارتی را فرا می‌گیرند البته بر بُعد نشاط آفرینی، شادابی و امیدبخشی فعالیت‌ها برای دانش آموزان تاکید جدی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.