مرکز تخصصی روانپزشکی شرق کشور در مشهد با ظرفیت ۶۰۰ تخت آماده ارائه خدمات تخصصی در تابستان امسال است.

رئیس مرکز روانپزشکی ابن سینا از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این مرکز با ظرفیت ۶۰۰ تخت آماده ارائه خدمات تخصصی سرپایی و بستری حوزه روانپزشکی در زمان اجرای طرح تابستانه است.

دکتر علی اکبری افزود: اورژانس این مرکز درمانی روزانه ۵۰ مراجعه کننده مستقیم دارد که ۶۰ درصد آنان بستری و ۴۰ درصد دیگر سرپایی از اطفال تا سالمند است که بیشتر آن‌ها میانسال و بزرگسال هستند.

وی گفت: همچنین  این بیمارستان پذیرای بیماران سرپایی و بستری ارجاعی دستگاه قضایی، بهزیستی و کمپ درمان اعتیاد (ماده ۱۶) است.

رئیس بیمارستان ابن سینا با بیان این که خدمات بیمارستان ابن سینا به بیماران در بحث درمان اعتیاد در ۲ بخش سرپایی و بستری ارائه می‌شود افزود: در این درمانگاه اقدامات مورد نیاز بیماران در درمان‌های معمولی و حوزه‌های سم‌زدایی، اختلالات روانپزشکی و درمان نگهداره با دارو‌های جایگزین متادون و اپیوم انجام می‌شود.

دکتر اکبری افزود:  در این مرکز درمانی بیماران غیرایرانی هم پذیرش می‌شوند که جمعی از آنان ساکن مشهد هستند.

وی گفت: بیمارستان ابن سینای مشهد  به عنوان تنها مرکز تخصصی روانپزشکی شرق کشور در آخرین ارزیابی مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان یکی از بیمارستان‌های برتر کشور در حوزه روانپزشکی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.