اولین رویداد ایده پردازی کاربرد خلاقانه صنایع دستی و هنر ایرانی در فضا‌های شهری پایتخت با مشارکت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی توسط سازمان زیباسازی در خانه طهران برگزار شد.

اولین رویداد کاربرد خلاقانه صنایع دستی و هنر ایرانی در فضا‌های شهری پایتخت با مشارکت سازمان زیباسازی و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و حضور هنرمندان و فارغ التحصیلان رشته‌های هنری در خانه طهران برگزار شد.

مجید قادری معاون فرهنگی و هنر‌های شهری سازمان زیباسازی شهرتهران با اشاره به اهمیت اجرای ایده‌های نوآورانه در فضا‌های عمومی و نیاز پایتخت و شهروندان به تغییرات خلاقانه درباره هدف برگزاری این کارگاه گفت: موضوع اصلی این کارگاه فرهنگی- هنری ایده پردازی، طراحی و گرافیک محیطی در فضا‌های عمومی شهر تهران با تمرکز بر محور تقاطع خیابان آزادی و بزرگراه یادگار امام تا میدان آزادی است.

معاون فرهنگی و هنر‌های شهری سازمان زیباسازی شهرتهران گفت: این رویداد در سه بخش اصلی، کاربرد هنر محیطی آمیخته با صنایع دستی و هویت ایرانی، ایده پردازی در طراحی مبلمان شهری با بهره گیری از نقوش سنتی، هویت ایرانی، هنر‌های ملی و اسلامی وایده پردازی در طراحی سازه‌های شهری در تلفیق با صنایع دستی (نرده‌های BRT، پل‌های عاب پیاده، ورودی ایستگاه‌های مترو) برگزار شده است.

به گفته قادری سه طرح نوآورانه برگزیده که به حوزه صنایع دستی و هنر‌های ایرانی اسلامی توجه داشته باشد بعد از داوری در سطح شهر تهران اجرایی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار