امام جمعه زنجان:

نظارت بر بازار با جدیت و حساسیت بیشتری انجام شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: نظارت‌ها بر بازار باید جدی‌تر و با حساسیت بیشتری انجام شود، چون در قبال مردم مسوولیت داریم و باید در محضر شهدا پاسخگو باشیم.

حجت‌الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان روز پنجشنبه در خطبه‌های نماز عید قربان، افزود: در شرایطی که وضعیت اقتصادی سخت و دشوار است، عده‌ای از مردم گلایه دارند و معتقدند که نظارت‌ها کم است.

وی ادامه داد: مردم ما نجیب هستند و در صحنه‌های دفاع از انقلاب و جنگ تحمیلی جانانه در صحنه بودند و مسوولان باید بیش از این‌ها در خدمت به مردم پای کار باشند.
امام جمعه زنجان اظهار کرد: جریمه‌های موجود برای کنترل بازار بازدارنده نیست و باید تدبیر‌های مناسبی در این خصوص اتخاذ شود.

حجت الاسلام خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه خانه هر شهید سنگر دفاع از عزت و سربلندی اسلام و ایران است، گفت: پدران و مادران شهدا مصداق مسلم ایثار بودند که عزیزانشان را تقدیم راه خدا کردند.

وی اظهار کرد: زندگی میدان امتحان و همه در معرض آزمایش الهی هستیم و انتخاب هم با خودمان است تا بهترین و شایسته‌ترین‌ها انتخاب کنیم.

امام جمعه زنجان گفت: در کشور ما پیروزی انقلاب امتحان الهی بود و مردم وارد صحنه شدند، از ابتدای حیات انقلاب از سمت دشمنان توطئه‌های متعدد علیه انقلاب بود، ولی تا کنون با حضور مردم همچنان انقلاب با اقتدار و استوار ایستاده است. وی خاطرنشان کرد: آنچه خدا از ما خواسته استقامت است و عده‌ای در این استقامت چنان سربلند شدند که تا همیشه تاریخ ماندگار خواهند بود.

حجت الاسلام خاتمی گفت: عید قربان عید بندگی و اوج تسلیم در برابر مشیت پروردگار است و امیدواریم پروردگار لذت عبادت و ایثار را به همه بچشاند.

وی افزود: ماه ذی الحجه ماه بزرگ و عظیم و ماه ولایت و امامت و از جمله با فضلیت‌ترین ماه‌ها است که باید شاکر باشیم که خداوند لذت معرفت و شناخت علی ابن ابیطالب را به ما ارزانی داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.