نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به ظرفیت‌های کشور در حوزه‌های مختلف، گفت : با وجود این همه ظرفیت نباید جوان بیکار داشته باشیم.

آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به ظرفیت‌های کشور در حوزه‌های مختلف گفت : کشور ما روی زر خوابیده و ظرفیت‌های زیادی در بخش‌های مختلف و از جمله در حوزه صنایع و معادن دارد.

وی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی پر از معادن ارزشمند است، گفت: باید از ظرفیت این معادن برای اشتغالزایی جوانان استفاده کنیم.

علما تاکید کرد: با این همه پتانسیل نباید جوان بیکار داشته باشیم ومسئولان باید با کار مضاعف زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: با ظرفیت‌های فراوانی که در بخش‌های مختلف داریم همه مردم باید در رفاه باشند.

 علما با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت آیت الله صدوقی گفت: آیت الله صدوقی به گردن انقلاب و نظام حق دارد و باید جامعه به ویژه جوانان را با امثال این شهید بزرگ آشنا کنیم.

وی اشاره‌ای به سالروز بزرگداشت علامه امینی داشت و گفت: ایشان هم مولف کتاب الغدیر بوده و شخصیتی تاثیرگذار بوده اند که بر گردن مسلمین حق دارند .

برچسب ها: ولی فقیه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۱۰ تير ۱۴۰۲
ممنون که گفتید.