نشست ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت و بزرگداشت عید سعید غدیر خم با معرفی برنامه‌های دهه امامت و ولایت در استانداری کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام ابوذر کرمی دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان کرمانشاه مهمترین برنامه‌های دهه امامت و ولایت در استان کرمانشاه را آیین افتتاحیه جشن‌های امامت و ولایت با بزرگترین پرچم غدیر کشور، برپایی ویژه دعای عرفه، برپایی جشن‌های عید غدیر هر شب در یکی از خیابان‌های شهر کرمانشاه، ویژه برنامه نگین انگشتر مولا وتوزیع هزار و ۱۱۰ نگین انگشتری از حرم مولی الموحدین حضرت علی علیه السلام و حضرت امام حسین علیه السلام در بین مردم، مهمانی بزرگ در بلوار طاق بستان و توزیع ۴۰ هزار پرس غذا، پویش هر خانه یک پرچم و هر خانه یک غذا به همسایه، به عشق آقا امیرالمومنین علی علیه السلام برشمرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به امیت و جایگاه عید سعید غدیر خم گفت: باید تمام توان خود را برای برپایی باشکوه این عید به کا ببریم و واقعه غدیر خم، شعائر اسلامی و اصل ولایت را برای جامعه اسلامی بیین کنیم.

آیت الله علما افزود: دین به شعار زنده است و باید در این راه تلاش کنیم.

استاندار کرمانشاه گفت: به فرموده رسول اکرم (ص) می‌بایست پدرخطبه غدیر را به فرزند خود بگوید چرا که عید غدیر عید وحدت بخش مسلمین است.

محمد محمد طیب صحرایی افزود: کرمانشاه روزی بزرگتر از عید غدیر ندارد چرا که اسلام روزی بزرگتر از عید غدیر ندارد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.