کارخانه‌ای که در تامین برق مورد نیازش خودکفاست + فیلم

اولین نیروگاه خورشیدی روی سقف یک کارخانه در مقیاس بزرگ را مشاهده می‌کنید.

سقف یک کارخانه با سلول‌های خورشیدی تامین کننده برق پوشانده شده است. این اولین نیروگاه خورشیدی است که با چنین وسعتی روی سقف یک کارخانه احداث شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۰۷:۲۳ ۱۲ تير ۱۴۰۲
اگر تکنولوژی ساخت صفحات انرژی خورشیدی در داخل باشه بسیار عالیست اما در غیر اینصورت سود آن باز هم در جیب همان جهانخواران و نوچه های رانت خورشان است و از طرفی بقول یکی از بزرگواران بهانه ۲۸۰۰ خریدن دولت و۲۰۰ فروختن کشور را بیچاره میکنه ! چرا ؟
چون فساد اداری در پدیده برق امامی اونقدر شایع شده که کارمند اداره برق در یک شهرک صنعتی و در شهر دیگری در یک مجتمع بزرگ گلخانه ای بصورت شبکه ای برق پشت کنتور واگذار میکرد !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۱۰ تير ۱۴۰۲
خرید۲۸۰۰ تومانی وفروش زیر ۲۰۰ خیانت به بیت المال است،شاید هم موجب سوءاستفاده قرار گیرد یعنی برق را از خود شبکه بخرند و۱۴ برابر به خودش پس دهند.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۵۰ ۱۳ تير ۱۴۰۲
تشویق مردم به اینکه برق تولید کنند و بار شبکه ی توزیع را کم کنند خیانت نیست
Iran (Islamic Republic of)
حسنک دبیر
۲۲:۵۶ ۱۰ تير ۱۴۰۲
هزاران آفرین !!!!!
انرژی خورشیدی عمدتا دونیاز اصلی دارد. یکی آفتاب زیاد و دیگری زمین.
کشور ما با وجود داشتن هر دو مزیت فوق به میزان بسیار زیاد، متاسفانه تا کنون بسیار بسیار در ام احداث نیروگاه های خورشیدی کم توجهی و اهمال کرده است و جا دارد از حالا به بعد برای جبران فرصت های از دست رفته تاکنون تلاش های مضاعفی داشته باشد و امتیازات بیشتری بدهد به بخش خصوصی جهت تشویق آنها به احداث نیروگاههای خورشیدی.
البته پتانسیل بالقوه کشور برای نیروگاههای بادی هم زیاد است و در جهت ساخت این نیروگاهها که هزینه زیادی هم ندارد نیز جا دارد که سرمایه گذاری مناسبی بشود ولی بدلایل مختلف اولویت و ارجحیت با نیروگاههای خورشیدی است. امید است مسٔولان امر به این مهم توجه کافی مبذول داشته و فرصت سوزی های بیش از این را روا ندارند واقعا !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۱۰ تير ۱۴۰۲
ماشاءالله

خداقوت
خداخیرتون بده
آخرین اخبار