معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین گفت: با پیگیری انجام شده از ۶ ماه گذشته زمینه استفاده از ظرفیت شبکه سه سیما برای معرفی استان و همچنین معرفی کار ویژه‌هایی مانند بازار آب فراهم شد.

مهدی رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین در حاشیه دیدار با مدیر شبکه سه سیما گفت: یکی از موضوعات اساسی در توسعه استان قزوین بحث گردشگری است که مهمترین زیرساخت لازم برای این هدف موضوع معرفی استان در مجامع ملی و بین المللی است.

رجحانی افزود: در زمینه معرفی ظرفیت‌های کشاورزی، صنعتی و گردشگری استان قطعا نقش رسانه ملی و به خصوص شبکه ۳ سیما به واسطه گستره مخاطبینی که دارد نقش بی بدیلی است که مجموعه مدیریتی استان در این زمینه سعی کرده زمینه‌های همکاری را فراهم کند.

این مسئول خاطر نشان کرد: در گام اول معرفی ظرفیت‌های کشاورزی به خصوص دشت قزوین و لزوم فرهنگ سازی در خصوص مصرف بهینه آب در همکاری با شبکه سه سیما پیگیری می‌شود که این مهم با تولید مستند مسابقه "قهرمان آب" عملی خواهد شد که تولید این برنامه در قزوین و با حضور کشاورزان قزوینی اتفاق خواهد افتاد.

معاون عمرانی استاندار ادامه داد: در قالب این برنامه موضوع بازار آب هم به عنوان ایده جدید حکمرانی منابع آب به طور کامل در گستره ملی معرفی خواهد شد که می‌تواند استان قزوین را به عنوان پیشران اجرای این طرح خوب معرفی کند.

وی افزود: در گام‌های بعدی طبق توافق انجام شده قزوین میزبان برنامه سازان خواهد بود، ضمن این که مقرر شد زمینه‌های تولید یک سریال تلویزیونی الف ویژه به تدریج فراهم شود.

علی فروغی مدیر شبکه سه سیما با سفر به قزوین ضمن دیدار با معاون عمرانی استاندار، با حضور در مجتمع‌های کشاورزی و بازدید از پروژه‌های مربوطه از نزدیک با ظرفیت‌های استان آشنا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار