جمعی از حافظان مدرسه دارالقرآن بسیج سپاه امام سجاد هرمزگان هتک حرمت به قرآن کریم در کشور سوئد را محکوم کردند.

 حجت‌الاسلام حمیدرضا لیمویی مدیر دارالقرآن بسیج کشور در این مراسم گفت: حفظ هر آیه از قرآن مشت محکمی بر دهن دولت‌ها و افراد اهانت کننده به کتاب مقدس مسلمانان است.

حجت‌الاسلام لیمویی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره افزایش حافظان قران کریم در کشور گفت: این جوانان و نوجوان با حفظ قران کریم روز به روز نام قرآن را در جهان زنده‌تر و محکم‌تر معرفی خواهند کرد.

او گفت: در مدرسه دالقرآن سپاه امام سجاد هرمزگان ۹۰ قرآن آموز به صورت شبانه روزی مشغول حفظ قرآن هستند.

حجت الاسلام لقمانی معاون تعلیم و تربیت سپاه امام سجاد هرمزگان هم در این مراسم گفت: سکوت جوامع بین المللی را که ادعای حقوق بشر دارند، در زمینه هتک حرمت به قرآن کریم محکوم می‌کنیم.

حجت الاسلام لقمانی گفت: مسلمانان جهان هیچگاه در برابر هتک حرمت به مقدسات سکوت نخواهند کرد و پاسخ دندان شکنی به خائنان می‌دهند.

در پایان این مراسم بیانه‌ای در اعتراض به هتک حرمت به قرآن کریم قرائت شد.

در بخشی از این بیانه آمده است: در تمام اعصار زندگی بشر، همراه با زیست انسان‌های فهیم، متدین و متمدن افرادی زیست کردند که تنها تظاهر به فهمیدن و تمدن گرایی می‌کردند در حالی که بویی از آن نبرده اند.

دنیای امروز نیز شاهد حضور عده‌ای است که جهل و نادانی آنان، پشت پرده تظاهراتشان باقی نمانده و با اعمال احمقانه خود و هم کیان، خود را رسوا می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.