قاتل شهید مدافع امنیت در بافت به هلاکت رسید

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت : ماموران انتظامی در یک عملیات منسجم، قاتل شهید را در یکی از روستا‌های بافت به هلاکت رساندند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان با اشاره به درگیری مامورین انتظامی و یگان امداد شهرستان بافت که  منجر به شهادت ستوان سوم جواد کریمی روز گذشته در شهرستان بافت شد، گفت: ماموران انتظامی و یگان ویژه از همان لحظه اولیه پیگیری‌های ویژه‌ای برای دستگیری فرد شرور را در دستور کار خود قرار داده اند.

سردار عبدالعلی روانبخش افزود: ماموران با اقدامات تخصصی محل اختفای قاتل را در یکی از روستا‌های شهرستان بافت شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به هلاکت قاتل و درگیری ۱۵ دقیقه‌ای ماموران انتظامی با قاتل افزود: قاتل برای گریز از قانون به حربه‌های مختلفی دست زد.

سردار روانبخش افزود: ماموران انتظامی با همکاری یگان ویژه در یک عملیات منسجم، قاتل شهید در یکی از روستا‌های شهرستان بافت را به هلاکت رساندند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان در پایان افزود: در این درگیری یک قبضه سلاح جنگی به همراه دو تیغه خشاب و مقادیری مهمات کشف شد.

فرهاد آراسته فرماندار بافت نیز صبح امروز گفت: محل اختفای قاتل شهید کریمی توسط ماموران پلیس شناسایی شده بود که صبح امروز به دلیل ایجاد درگیری توسط وی به هلاکت رسید.

ساعت ۱۸:۱۰ روز گذشته ماموران یگان انتظامی و کلانتری شهر بافت با حکم قضایی برای دستگیری یک شرور به منزل وی مراجعه کردند، اما فرد شرور به محض رسیدن ماموران به جلو منزل، هنگامی که در را باز می‌کند ماموران را به رگبار گلوله می‌بندد.

در این درگیری یک نفر از پرسنل یگان انتظامی شهرستان بافت به نام جواد کریمی در این حادثه به شهادت رسید و ۲ تن دیگر نیز از ناحیه دست و پا مجروح شدند.

اما فرد شرور پس از این ماجرا، از خانه بیرون می‌رود و در خیابان یک پراید را متوقف می‌کند و پس از پیاده کردن راننده، متواری می‌شود.

شهرستان بافت در جنوب غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۱:۵۲ ۱۱ تير ۱۴۰۲
حیف از این جوانان که بخاطر عدم مدیریتها به فنا می روند.
آخرین اخبار