فرماندار خوشاب:

خوشاب خراسان رضوی آماده سرمایه‌گذاری کارآفرینان است

فرماندار خوشاب در خراسان رضوی گفت: همه زیرساخت‌های لازم در ناحیه صنعتی این شهرستان فراهم شده است و از کارآفرینان و فعالان صنعتی دعوت می‌شود برای سرمایه‌گذاری به این منطقه بیایند.

محمود شم‌آبادی روز یکشنبه در نشستی با معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: هدایت سرمایه گذاران و کارآفرینان به خوشاب فرصتی جدید را برای توسعه اقتصادی این شهرستان ایجاد می‌کند.

وی افزود: تمرکز صنایع منطقه غرب خراسان رضوی در سبزوار، تبعاتی همچون افزایش مهاجرت، مشکلات حاشیه نشینی، ترافیک و مسکن را در این شهر ایجاد کرده است.

شم آبادی تصریح کرد: در صورتی که صنایع به طور متوازن در شهرستان های غرب خراسان رضوی توسعه یابند، علاوه بر کاهش چالش های شهری سبزوار، زمینه توسعه بیشتر شهرستان های همجوار و رونق اشتغال در این مناطق فراهم می شود.

فرماندار خوشاب گفت: هم اینک تمامی زیرساخت های لازم شامل آب، برق، گاز و خطوط تلفن و اینترنت در ناحیه صنعتی خوشاب فراهم شده و این ناحیه مهیای جذب سرمایه گذاران است.

شم آبادی افزود: شهرستان خوشاب از قطب های تولید محصولاتی چون پسته، کشمش، زیره و تخمه آجیلی در خراسان رضوی است که سرمایه گذاری در حوزه صنایع فرآوری و تبدیلی این محصولات ضروری است.

سلطان‌آباد، مرکز شهرستان ۳۸ هزار نفری خوشاب در ۱۷۵ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

این شهرستان مرکب از بخش های مرکزی، مشکان و نوده انقلاب، دارای ۷۰ روستا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار