تصویب ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل آماده‌سازی محله منظریه

شهردار مرکز چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم توسعه و ارتقای زیرساخت‌های شهری گفت: در سفر رییس‌جمهور به استان ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل آماده‌سازی محله منظریه شهرکرد مصوب شد.

محمدحسین واحدیان گفت: برای عملیاتی شدن این مصوبه قرار است اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری زمین‌هایی به ارزش ۲ هزار میلیارد ریال به شهرداری شهرکرد واگذار کند که در حال پیگیری است.

وی افزود: برای تسریع در روند اجرای این مصوبه، پایان سال گذشته یک مسوول با عنوان "مدیر اجرای طرح‌های عمرانی در محله منظریه" منصوب و در منظریه مستقر شد.

واحدیان تصریح کرد: شهرداری شهرکرد به‌منظور تسریع در روند اجرای تکمیل زیرساخت‌های منظریه و تحقق مصوبه سفر رییس‌جمهور طراحی احداث سه پارک، اجرای معابر، پیاده‌روسازی و کف‌سازی‌ها، ساخت جوی‌وجدول و مسیل‌ها را به یک مشاور سپرده است تا برآورد‌های مالی انجام شود.


بیشتر بخوانید


وی یادآور شد:، اما این در حالی است که اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری هنوز به تعهد خود در ازای زمین‌های مورد نظر به شهرداری شهرکرد عمل نکرده است.

شهردار شهرکرد اظهار داشت: اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری همچنین برای تحویل محله میرآباد به شهرداری شهرکرد در سال‌های گذشته باید زمین‌هایی را به این شهرداری واگذار می‌کرد که این مهم نیز عملیاتی نشده است.

وی گفت: تاکنون تمامی مصوبات شهرداری شهرکرد در سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری عملیاتی شده است و مدیریت شهری برای تکمیل زیرساخت‌های محله منظریه شهرکرد به‌عنوان یکی از این مصوبه‌ها آمادگی کامل و لازم را برای همکاری با اداره‌کل راه و شهرسازی استان دارد.

واحدیان به لزوم توسعه و ارتقای زیرساخت‌های شهری اشاره و تاکید کرد: در سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری یک‌هزار و ۵۰۰ تن قیر رایگان برای آسفالت معابر شهرکرد اختصاص داده شد که با پیگیری‌های مستمر حواله‌های این میزان قیر قبل از نوروز دریافت و تخلیه شد و هم‌اکنون نهضت آسفالت در مرکز استان شروع شده و در حال انجام است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار