فعالیت ۱۴۵۰ پایگاه تابستانه دانش‌آموزی در فارس

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: امسال ۱۴۵۰ پایگاه اجرایی برنامه‌های تابستانی با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در این استان فعال شده است.

علی‌رضا شادباش در حاشیه افتتاح برنامه‌های اوقات فراغت تابستانه آموزش و پرورش فارس گفت: پیش‌بینی می‌شود بیش از ۲۰۰ هزار دانش‌آموز، در برنامه‌های پایگاه‌های اجرایی برنامه‌های تابستانه فارس مشارکت داشته باشند.

او گفت: براساس تحقیقات انجام شده افرادی که در طی تعطیلات تابستان در فعالیت‌های تابستانی مشارکت داشته‌اند، در آینده نیز در رشد و توسعه و تولید در کشور موثر عمل می‌کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: فعالیت‌های تابستانی با شعار «تربیت بدون توقف» و با رویکرد مهارتی و تقویت هویت ملی و مذهبی دانش آموزان انجام می‌شود.

شادباش گفت: ۱۴۵۰ پایگاه کار اجرایی برنامه‌های اوقات فراغت تابستانه دانش آموزی در فارس، شامل ۹۲۷ مدرسه، ۱۲۹ کانون مسجد، ۱۲۱کانون فرهنگی تربیتی، ۹۷ سازمان دانش آموزی، ۷۴ دارالقرآن، ۳۰پژوهشسرای دانش آموزی، ۲۱ اردوگاه فرهنگی تربیتی دانش آموزی، ۲۰ پایگاه بسیج دانش آموزی، ۱۵ مجموعه ورزشی، ۱۰ هسته مشاوره و ۹ اتحادیه انجمن اسلامی، است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس از والدین دانش‌آموزان درخواست کرد که نسبت به ترغیب فرزندان خود برای مشارکت در برنامه‌های تابستانه این پایگاه‌ها، اطلاع رسانی و تلاش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار